پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات: دیبالا توافق شفاهی کرد !

کد خبر : 64086  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 فروردین 1396
منابع اسپانیایی خبر پر سر و صدایی را منتشر کردند !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اکسپرس بنابر گزارش منبع اسپانیایی Diario Gol، پائولو دیبالا برای انتقال به سانتیاگو برنابئو با فلورنتینو پرز به توافق شفاهی رسیده است چون دیبالا جایی برای بازی در ترکیب بارسلونا نمی بیند !

 

طبق گزارش منتشر شده، مهاجم یوونتوس در ماه های اخیر به شدت به دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا لینک شده درحالی که باشگاه یوونتوس نیز مشتاق به تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی در شرایطی است که او هنوز هم تا سال 2020 با تورینی ها قرارداد دارد.

 

اما درحالی که یونتوس هنوز مذاکرات برای جلب رضایت دیبالا برای باقی ماندن در لباس راه راه خود را آغاز نکرده اند، فلورنتینو پرز از آتش شعله ور درون خود برای ریخت و پاش در تابستان 2017 خبر داده به صورتی که:

گزارش ها حاکی از توافق شفاهی او با دیبالاست به صورتی که هم اکنون در حال کار برای اطمینان از جذب این مهاجم 23 ساله و جلب رضایت او می باشد.

 

 

طبق گزارش، قابل درک است که دیبالا باتوجه به وجود مسی، نیمار و سوارز در بارسلونا، رئال مادریدی را برگزیند که به دنبال جانشینی برای کریم بنزما می گردند و همچنین قصد دارند تا ادن هازارد را نیز برای پست وینگر چپ جذب کنند چون کارآیی کریستیانو برای بازی در این پست مثل گذشته نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.