پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرگوسن: دوره بارسلونا و رئال و ستاره هایش به سر می رسد !

کد خبر : 64158  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 فروردین 1396
سر الکس فرگوسن مصاحبه جالبی انجام داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، الکس فرگوسن در مصاحبه ای اعلام کرد که دوران اسپانیایی ها با افول مسی و کریستیانو رونالدو و سیار ستاره ها به سر رسیده است.

 

پس از قهرمانی های بارسلونا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و سه گانه سویا در لیگ اروپا و هم اکنون حضور سه اسپانیا در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا، علی رغم این، فرگوسن خبر از به سر رسیدن دوران اسپانیایی ها داده است.

 

فرگوسن در گفت و گو با ESPN بیان کرد:

من فکر می کنم که موفقیت دورهای است. در دهه 90 میلان روزگار خوشی داشت، در دهه 70 آژاکس و بایرن مونیخ در دهه 80 و لیورپول هم در دهه 90 قدرتمند بود. پس از ان مجددا دوره ایتالیای ها و میلان بود و بعد از ان قدرت نمایی سه تیم بزرگ انگلستان در مراحل نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مدت 6 سال به صورتی که یونایتد در 4 سال، در 3 فینال حضور داشت.

 

در حال حاضر دوره اسپانیاست و هیچ شکی درخصوص آن وجود ندارد. همین سوال را می توان در خصوص تیم های آلمانی پرسید که چرا هیچ وقت قهرمان نمی شوند؟ که چرا بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان نمی شود؟ چرا فرانسوی ها برنده نشده اند و چرا هم اکنون انگلیسی ها نمی توانن؟ چون دوره اسپانیایی هاست و بهترین هستند ولی این دوره تمام خواهد شد و همه چیز تغیییر خواهد کرد. شما به خوبی می دانید که کریستیانو پیر شده و همچنین مسی. آیا می توانند جایگزینی برایشان پیدا کنند؟ من فکر می کنم که این چرخه تغییر خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.