پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: نیمار چقدر درآمد دارد؟

کد خبر : 64221  |  زمان ارسال : شنبه 5 فروردین 1396
نیمار جونیور در بازار پردرآمد دنیای فوتبال چقدر می گیرد؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، نیمار یکی از پردرآمد ترین ورزشکاران جهان و فوتبالیست ها محسوب می گردد و با تنها 25 سال سن همچنان می خواهد از مسی و کریستیانو رونالدو پیشی بگیرد.

 

نیمار در ماه گذشته 25 ساله شد و تاکنون بیش از 200 گل باشگاهی را در کنار 51 گل ملی به ثمر رسانده و به تازگی نیز قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید کرده است.

 

نیمار در حال تبدیل شدن به یکی از ثروتمند ترین ورزشکاران جهان است اما چگونه درآمد هایش روی هم انباشته شده اند؟

 

 

گزارشات رسیده از اسپانیا ادعا می کنند که او در تمدید خود، بیش از 300 هزار یورو در هفته دستمزد می گیرد که برابری می کند با 260 هزار پوند که تا سال 2021 با آبی اناری ها قرارداد دارد.

 

این پرداختی، نیمار را پایین تر از مسی، گرت بیل و رونالدو قرار داده است. هم اکنون کریس و بیل بیشتر از مسی دستمزد می گیرند ولی قرارداد جدید مسی هنوز بسته شده است.

 

شایعات حکایت از این داشتند که نیمار در تابستان 2016 می توانست بیشترین دستمزد را دریافت کند و از کریس، بیل و مسی پیشی بگیرد ولی درنهایت تصمیم به ماندن در بارسلونا گرفت. تابستان گذشته، مجله فوربس درآمد 21 میلیون دلاری سالانه معادل 16.8 میلیون پوندی را از قرارداد های تجاری تایید کرد در حالی که نیمار درآمد های دیگری نیز نظیر مشاکرت با شرکت ها دارد.

 

طبق گزارش فوربس، نیمار از لحاظ میزان درصد گرفتن از قرارداد های تجاری بیشترین درصد را از بین تمامی بازیکنان می گیرد به صورتی که رونالدو و مسی به ترتیب 36 و 34 درصد قرارداد های تجاری را دریافت می کنند درحالی که این میزان برای نیمار 61 درصد می باشد.

 

 

یکی از علل این درصد بیشتر، این است که نیمار برای 200 میلیون برزیلی به عنوان یک بت پرستش می شود و به همین دلیل او در حوزه تجارت نظیر همکاری ها و قرارداد ها با شرکت های کلارو، نایک، پاناسونیک، ژیلت و ردبول بیشتر مورد حمایت قرار می گیرد درحالی که مسی در نزد هموطنان خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

همچنین نیمار با بستن قرارداد برای بازی در فیلم 'xXx: Return of Xander Cage' چنین درآمد هایی را نیز تجربه می کند. او همچنین با یک شرکت تجاری به نام NN Consultoria شراکت می کند که هم اکنون بسیار گسترش پیدا کرده است.

 

نیمار همچنین موسسه پروژتو را در محله دوران کودکی خود افتتاح کرده است که با کمک در ایجاد تحول در زندگی کودکان فقیر فعالیت دارد و در حال حاضر پذیرای 2470 کودک و همچنین خانواده های آنان است.

 

 

نیمار در سفر سال گذشته خود به برزیل در جریان جشن تولد خواهرش گفت:

من نمی توانستم به برزیل بیایم و از این مرکز بازدید نکنم.این رویای خانواده ام است و هربار که به اینجا سر می زنم بسیار خوشحال می شوم.

 

اما درنهایت باید گفت که درآمد خالص نیمار درحدود 80 میلیون پوند است که در حال حاضر کمتر از مسی و رونالدو می باشد ولی باتوجه به سن و سالش قابل توجه می باشد هرچند که پرداخت مالیات به معضلی برای او در سال های اخیر تبدیل شده به صورتی که با دادگاه های مالیاتی برزیل و اسپانیا درگیر بوده است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.