پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شفاف سازی گیلم بالاگ از ملاقات بارتومئو با پوچتینو !

کد خبر : 64222  |  زمان ارسال : شنبه 5 فروردین 1396
کارشناس اسکای اسپورتس درخصوص ملاقات بارتومئو و پوچتینو چه نظری دارد؟

اختصاصی بارسانیوز – پس از نام بردن از سمپائولی و والورده به عنوان اصلی ترین گزینه های بارسلونا برای جانشینی انریکه، به نظر می رسد که پس از تکذیب باشگاه درخصوص والورده و نتایج ضعیف اخیر سمپائولی و احتمال بسیار زیاد تمدید یکساله قراردادش با سویا، بارسلونا به دنبال سایر گزینه ها باشد.

 

از این رو، ملاقات روز گذشته بارتومئو و پوچتینو در رستورانی در شهر بارسلون جنجال زیادی به پا کرد که در جریان سفر این مربی آرزانتینی به همراه همسرش در تعطیلات ملی، باعث شد تا هواداران تاتنهام نگران این خبر گردند و دست به دامان گیلم بالاگ گردند. این بازیکن سابق اسپانیول که همچنان در بارسلونا بابت هدایت اسپانیول خانه دارد، قطعا نشان می دهد که در فکر بازگشت به این شهر است اما این ایده از نظر بالاگ اینگونه بیان شد:

بازی های ملی فرصت استراحت کوتاهی را برای او و همسرش در بارسلون به وجود آورد ولی قطعا پوچتینو مشخصات و خصوصیات مورد نیاز برای هدایت بارسلونا را ندارد. او مناسب بارسلونا نیست. من باور ندارم که پوچتینو بخواهد دست از کمک به تاتنهام بکشد آن هم در چنین شرایطی که آن ها در حال منتقل شدن به استادیوم جدید خودشان هستند که از ابتدای فصل 2019/20 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.