پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست خروج کوتینیو از آنفیلد؛ تکرار روش انتقال سوارز به بارسلونا !

کد خبر : 64229  |  زمان ارسال : شنبه 5 فروردین 1396
گزارشات از عزم جدی بارسلونا برای تابستان 2017 خبر می دهند !

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت صبح امروز از آماده بودن بارسلونا برای خرید کوتینیو در تابستان 2017 اینگونه خبر داده است که فیلیپه کوتینیو نسبت به انتقال به بارسلونا تمایل دارد.

 

تیتر صفحه اول روزنامه امروز صبح اسپورت با درجریان بودن روند انتقال و مذاکرات فیلیپه کوتینیو باعث شد تا گزارش کامل ان در صفحات بعدی مورد توجه دیلی استار قرار بگیرد.

 

طبق گزارش، روند مذاکرات مدیران بارسلونا برای انتقال فیلیپه کوتینیو به نیوکمپ در حال پیشرفت است چون آبی اناری ها با نمایندگان این بازیکن تماس گرفته اند به صورتی که کوتینیو هم اکنون آماده انتقال به بارسلونا می باشد.

 

 

طبق گزارش، شرایط انتقال فیلیپه کوتینیو دقیقا به مانند لوئیس سوارزی می باشد که در تابستان قبل از خروجش از بارسلونا، با تمدید کردن با لیورپول و افزایش بند قراردادش با مبلغ 75 میلیون پوندی راهی نیوکمپ شد.

 

آرسن ونگر نیز روز گذشته اعتراف کرد که در شرایطی سوارز راهی بارسلونا شد که در تابستان قبل از ان یعنی 2013 با او برای آمدن به جمع توپچی های لندن به توافق رسیده بود اما قرمزهای انفیلد با تمدید قراردادش او را یکسال بعد به بارسلونا فروختند. اینجا

 

همچنین نیمار نیز چند روز قبل از ورود کوتینیو به بارسلونا مجددا استقبال کرد و درخصوص مناسب بودن او برای بازی در بارسلونا به همه اطمینان داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.