سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادامه مراسم سالگرد کرایوف بزرگ : مصاحبه بارتومئو و پسر یوهان تا درخواست جالب بارسلونا از شهرداری !

کد خبر : 64236  |  زمان ارسال : شنبه 5 فروردین 1396
1 سال بدون کرایوف بزرگ گذشت !

اختصاصی بارسا نیوز - امروز در نوکمپ سالگرد یوهان کرایوف کبیر برگزار شد , در این مراسم پسر او جوردی کرایوف وبارتومئو حضور داشتند . پسر وی لباس و توپ طلای ( جزیئات ) پدرش را به موزه بارسلونا اهدا کرد و بارتومئو نیز نام استادیوم بارسلونا را یوهان کرایوف نامید ( جزیئات )

 

بارتومئو در این مراسم گفت :

از همه دوستانی که در این جا جمع شده اند تا این مراسم برگزار شود بسیار ممنونم , یوهان مرد بزرگی برای بارسلونا بود , او چه به عناون بازیکن و چه به عنوان مربی تاریخ باشگاه بود , به خانواده ان ها اطلاع میدهم که ما نام یکی از ورزشگاه های مان را به نام یوهان کرایوف تغییر داده ایم و همچنین مجسمه جدیدی از این اسطوره در ورزشگاه قرار داده خواهد شد .

 

جوردی کرایوف پسر یوهان کرایوف نیز در این مراسم گفت :

دیروز واقعا روز سختی برای ما در نبود پدر بود اما  باید بگویم که افتخار میکنم اینجا هستم , من و خوانواده ام تصمیم گرفتیم که توپ طلا ی پدر را به موزه بارسا اهدا کنیم چرا که بهترین مکان برای نگه داری از آن است , پدرم زیاد دوست نداشت که اشیا و چیز های خاطره انگیز را نگه دارد او تنها لباس بارسلونا را در خانه نگه داشت که ما آن را هم به موزه بارسلونا میدهیم تا از آن نگه داری کند . ممنون از همگی

جوردی کاردونر سخنگوی باشگاه نیز در این مراسم گفت :

از شهردار بارسلونا درخواست داریم که یکی از خیابان های نزدیک به باشگاه را به نام یوهان کرایوف بزرگ تغییر دهد تا یاد او همیشه در خاطره ها بماند . ما در موزه بارسلونا یک مکان کاملا اختصاصی برای یوهان بزرگ طراحی خواهیم کرد که مختص یادگاری های او باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.