پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبا: هیچ حرف بدی درباره انریکه نزدم

کد خبر : 64245  |  زمان ارسال : شنبه 5 فروردین 1396
آلبا خیلی صریح شایعات اخیر را تکذیب کرد.

جوردی آلبا، مدافع چپ اسپانیایی و ملی‌پوش بارسلونا عنوان کرد علی‌رغم اینکه دوست دارد بیشتر از این‌ها بازی کند اما هرگز از لوئيز انریکه برای نیمکت نشینی‌های اخیرش توضیح نخواسته است.

 

به گزارش mundodeportivo، تغییر سیستم بارسا به 3-4-3 اگرچه نتایج بسیار خوبی را برای این تیم به دنبال داشته و بازیکنی چون رافینیا را احیا کرده اما جوردی آلبا را به یک نیمکت نشین محض تبدیل کرده است. عادت نداشتیم آلبا را به خصوص در بازی‌های مهم روی نیمکت ببینیم اما او قربانی بزرگ جدیدترین تصمیم انریکه نام می‌گیرد. نیمکت‌نشینی‌های آلبا فقط برای چند بازی کافی بود تا بازار شایعات داغ شود.

 

گفته شد آلبا به شدت از انریکه ناراضی‌ست و از او در تمرینات برای نیمکت نشینی‌هایش توضیح خواسته است و قصد دارد در صورت ادامه این روند، به پیشنهادهایش گوش بدهد. در چنین قابی از منچستریونایتد هم به عنوان مقصد احتمالی آلبا نام برده شد. آلبا اما پس از پیروزی اسپانیا مقابل رژیم صهیونیستی به شفاف‌سازی وضعیت چند وقت اخیرش پرداخت و گفت:

 

خیلی واضح گفتم. نه وقتی بازی می‌کنم نه زمانی که نیمکت‌نشینم از مربی توضیحی نمی‌خواهم. تنها چیزی که مثل هر بازیکن دیگری می‌خواهم این است که بیشتر بازی کنم. به خصوص در بازی‌های مهم. اما به این دلیل که در چند مسابقه بازی نکرده‌ام نه انریکه و نه هیچ کس دیگری در باشگاه را سرزنش نمی‌کنم. تنها چیزی که گفتم این بود که لوپتگی به من اعتماد دارد چون پس از مدت‌ها بازی نکردن برای بارسا باز هم مرا دعوت کرد. همین. اعتماد مربی برای هر بازیکنی خوشحال کننده است. 

 

اما این را هم درک می‌کنم که تصمیم نهایی همیشه با مربی‌ است. واضح است که فصول پیش، بیشتر از اینها بازی می‌کردم اما اگر مربی تصمیم بگیرد یک بازیکن دیگر به میدان برود یا من بازی نکنم یا در پست دیگری بازی کنم، تمکین می‌کنم چون اطمینان دارم تصمیمات او به صلاح من و تیم است. هرگز نگفتم انریکه به من اعتماد ندارد. فقط گفتم پیشتر هم در سیستم سه دفاع بازی کرده‌ام و با آن آشنایی دارم. هرگز حرف بدی درباره رئیس یا هر فرد دیگری نزدم. 

 

اینیستا؟ اینیستا یک روز برای شما بهترین بازیکن دنیاست و روز دیگر او را می‌کشید! اما فارغ از این حرف‌ها... او به تیم شادابی می‌دهد. در پستش جزو سه بازیکن برتر دنیاست. آندرس یک فوق ستاره است. چه به عنوان بازیکن چه به عنوان یک دوست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.