پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پریرا : نیمار آماده قهرمانی روسیه است , بعد از گل کاوانی تلویزیون را خاموش کردم !

کد خبر : 64255  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 فروردین 1396
پریرا سرمربی سابق برزیل به تمجید از نیمار و خط حمله برزیل پرداخته است

اختصاصی بارسا نیوز - برزیل توانست در یک دیدار جذاب اروپوئه را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد . خط حمله برزیل در آن بازی بسیار عالی کار کردند. آلبرتو پریرا سرمربی سابق برزیل به تمجید از این خط حمله پرداخته است.

 

او گفت :

نیمار بعد از بازی درخشان خود مقابل اروگوئه و برد بزرگ مقابل این تیم نشان داد که علاقه زیادی به گرفتن جام جهانی 2018 روسیه را دارد , برزیلی ها دوباره ثابت کرده اند که میتوانند دوباره از نو شروع کنند , برزیل خط حمله ای دارد که تیم دیگری آن را در اختیار ندارد . نیمار , کوتینیو و خسوس خط حمله ای هستند که هیچ تیمی در جهان آن را ندارد حتی بارسلونا , به نظر من نیمار آماده است که جایزه فیفا را ببرد چرا که او در بارسا به نبوغ رسیده است و دریبل و گلزنی زیادی دارد.

 

وی درباره بازی بارسا - پی اس جی گفت :

آن بازی نشان داد که فوتبال ماهیت مخصوص به خود را دارد , پاریس میخواست از 4 بر صفر خود دفاع کند اما بدترین کار ممکن برای هر تیمی مقابل بارسلونا این است که توپ را به این تیم بدهید و اجازه دهید وارد محوطه شما شود . تاریخی که در نوکمپ اتفاق افتاد شایسته دریافت جایزه اسکار بود.

 

وی ادامه داد :

بعد از گل کاوانی من تلویزیون را خاموش کردم چرا که باید به یک جلسه میرفتم اما 1 ساعت بعد یکی از دوستان من به من گفت که اونا رو دیدی ؟! , بارسلونا جشن گرفت , اونا 3 گل در 10 دقیقه زدن !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.