پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جراد پیکه برای من الگو است !

کد خبر : 64271  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 فروردین 1396
مدافع فرانسوی بارسلونا می گوید که از پیکه الگو برداری می کند.

 ساموئل اومتیتی، مدافع 23 ساله فرانسوی بارسلونا پیش از دیدار دوستانه تیم های فرانسه و اسپانیا مصاحبه ای با خبرنگاران انجام داد. به نقل از Four Four Two اومتیتی در خصوص این بازی گفت:

بازی برابر یکی از بزرگ ترین تیم های ملی جهان مطمئننا فراتر از یک مسابقه دوستانه است. پیش از این که به این جا بیایم با چند نفر از بازیکنان اسپانیا که در بارسلونا با آن ها هم تیمی هستم صحبت کردم. ما باید خوب بازی کنیم و تلاش کنیم تا در این بازی پیروز شویم. ما باید جدی بمانیم و نمایش خودمان را ارائه دهیم. اسپانیا یکی از بهترین تیم های ملی در طی چند سال اخیر بوده است. ما از کیفیت اسپانیا آگاهیم و خود را همانند تمام بازی هایی که اخیرا انجام داده ایم، برای این بازی نیز آماده می کنیم. 


اومتیتی که در این بازی به احتمال فراوان برابر جرارد پیکه، هم تیمی خود در بارسلونا قرار خواهد گرفت افزود:

از بازی اولم در بارسلونا، من روی کارهای پیکه و نحوه چگونگی انجام آن ها تمرکز کرده ام. من در زمین و خارج از آن با پیکه بسیار صحبت می کنم. از وقتی که به بارسلونا آمده ام، او همانند یک الگو برای من بوده است. در بارسلونا، دفاع و حمله به شیوه متفاوتی انجام می گیرد و من متوجه شده ام که پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته ام. وقتی شما هرروز با بازیکنان بزرگ کار می کنید، عملکرد شما نیز ضرورتا رشد خواهد داشت. 

 

منبع : طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.