پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار و کاهش اختلاف گل ملی خود با روماریو

کد خبر : 64342  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 فروردین 1396
مهاجم برزیلی بارسلونا، بزودی سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال برزیل خواهد شد.

با گلزنی برابر پاراگوئه در راه مقدماتی جام جهانی 2018، اکنون تنها تیم ملی ونزوئلاست که در قاره آمریکای جنوبی از نیمار جونیور گلی دریافت نکرده است.

 

به گزارش گلوبو اسپورت، نیمار، زننده یکی از سه گل سلسائو مقابل پاراگوئه بود. او در هفتاد و هفتمین بازی ملی خود موفق شد پنجاه و دومین گل ملی خودش را به ثمر برساند و اختلاف خود با روماریوی 55 گله را به 3 گل کاهش دهد.

 

نیمار که تحت نظر تیته حسابی اوج گرفته و توانسته طی 4 بازی اخیر، 4 گل و 4 پاس گل بدهد، اکنون نگاهی ویژه به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل دارد. جایی که پله افسانه ای با 77 گل اول است و پس از او رونالدو نازاریو 68  و روماریو 55 گل زده اند.

 

نکته جالب توجه در خصوص نیمار که احتمال شکستن رکورد 77 گل پله را افزایش می دهد، اینجاست که پله هم مانند نیمار در سن 25 سالگی به 52 گل ملی رسید، اما تفاوتی وجود دارد و آن این است که نیمار در شروع سن 25 سالگی است و با سلسائو در راه آماده شدن برای جام جهانی سال آینده کلی بازی دوستانه انجام خواهد داد که فرصت ویژه ای به او برای ارتقای آمارش می دهد.

 

نیمار، خرداد ماه امسال در تور شورلت قرار است تیم ملی برزیل را در قالب دو دیدار دوستانه برابر تیم ملی آرژانتین و استرالیا همراهی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.