پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش تباس به اظهارنظر جنجالی پیکه؛ امیدوارم !

کد خبر : 64350  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 فروردین 1396
خاویر تباس رئیس لالیگا به اظهارنظرات جرارد پیکه واکنش نشان داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، جرارد پیکه پس از برتری 2-0 اسپانیا در بازی دوستانه مقابل فرانسه، با زیر سوال بردن شرافت باشگاه رئال مادرید با متهم کردن این تیم با ارتباط داشتن با دست های پشت پرده که در ایگاه ویژه برنابئو در کنار پرز حضور دارند جنجال به پا کرد که خاویر تباس مجبور به واکنش و ورود به اجرا شد.

 

پیکه باتوجه به زوم و تمرکز بیش از حد روی پرونده مالیاتی نیمار و مسی و بی توجهی قاضی مارتا به پرونده کریستیانو رونالدو، باعث شد تا خاویر تباس اینگونه واکنش نشان دهد:

من امیدوارم که دادگاه عالی بی گناهی مسی و کریستیانو را اعلام کند. پیکه مرتکب اشتباه شد نه چیزی بیشتر. من فکر نمی کنم که اظهارنظرات او خشونت را برانگیزد ولی تنش را بیشتر می کند.

 

تباس در ادامه درخصوص استفاده از تکنولوژی داوران ویدیویی گفت:

این تکنولوژی اگر ویلار به کار خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا ادامه دهد در معرض خطر قرار دارد. ما در این زمینه مشغول به کار هستیم اما هیچ برنامه ای در این زمینه در برنامه انتخاباتی ویلار وجود ندارد و من به شخصه نگران داوران خودمان هستم چونکه اگر با این سیستم کار نکنند در لیگ قهرمانان و جام های جهانی برایقضاوت دچار مشکل خواهند شد و این به لالیگا صدمه می زند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.