پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه: پوشیدن پیراهن نیمار، حمایت از فساد است !

کد خبر : 64381  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 فروردین 1396
نیمار جونیور با حمله تند شرکت برزیلی مواجه شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، سوندا موسس شرکت DIS برزیل بابت شکایت از نیمار بر سر پرونده انتقال او به بارسلونا حمله تندی به ستاره برزیلی بارسلونا کرد.

 

این شرکت برزیلی که 40 درصد از حق و حقوق نیمار را دراختیار دارد همچنان به دنبال گرفتن حق خود از انتقال جنجالی نیمار به بارسلونا در سال 2013 است به صورتی که موسس این شرکت برزیلی اعلام کرد:

هرکسی که پیراهن نیمار را برتن می کند، حامی فساد است. او نمی تواند الگویی برای فرزندانمان باشد. ما در میان فساد عظیمی قرار داریم و باید به فرزندانمان نمونه خوبی را نشان دهیم. ما نمی توانیم فساد را تحمل کنیم. نیمار، پدر و مادرش به من خیانت کردند. این تقلب توسط نیمار، پدر و مادرش و بارسلونا توسط قرارداد های جعلی و شبیه سازی شده هماهنگ شده بود. نیمار دروغ گو است و هنوز هم دروغ می گوید.

 

همچنین وکیل این شرکت با وارد کردن اتهام به بارسلونا اعلام کرده بود:

کاری که بارسلونا می خواست انجام دهد خرید بازیکن بدون پرداخت مبلغ های اضافی مشروط در قراردادش بود، بدون رقابت با سایر باشگاه هایی که علاقه مند به جذبش بودند و بدون هیچ گونه نگرانی از نقض قوانین فیفا به صورتی که تصمیم به فریب بازار با پرداخت مبلغ زیر میزی گرفتند و به قرارداد خیانت کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.