پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار اینگونه چلسی را ناکام گذاشت !

کد خبر : 64387  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 فروردین 1396
منچستر یونایتد در شرایطی به دنبال نیمار می باشد که پیش از چلسی ناکام بود است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش میرور، به نظر می رسد که با تکذیب خرید نیمار توسط ژوزه مورینیو، شایعات درخصوص انتقال این ستاره برزیلی به الدترافورد به اتمام رسیده باشد اما گزارشی از نحوه تلاش چلسی برای جذب او در سال های گذشته منتشر شده است.

 

طبق گزارش گاردین، چلسی دو مرتبه سعی داشت تا بارسلونا و رئال مادرید را در راه جذب نیمار شکست دهد و از این رو جلساتی را در لندن و سانتوس ترتیب دادند.

 

دور اول مذاکرات در سال 2010 صورت گرفت که با حضور دوست آبراموویچ و مدیر برنامه فوق العاده به نام پیزی زهاوی و لوئیس آلوارو رئیس سابق باشگاه سانتوس برگزار شد. در ان جلسه، پیشنهاد 35 میلیون یورویی چلسی به سرعت رد شد و آلوارو بلافاصله از برنامه خود برای نگه داشتن طولانی مدت نیمار 18 ساله خبر داد.

 

 

اما با این تصمیم، موضع باشگاه چلسی تغییر نکرد چون آن ها مایکل امنالو مدیر ورزشی خود را به برزیل فرستادند تا نیمار را برای انتقال و رویای بزرگ در لندن و مسایل مالی متقاعد کند.

 

طبق گفته های مارکوس موتا وکیل سابق باشگاه سانتوس، حتی پدر نیمار نیز وسوسه شده بود چون در این خصوص گفت:

اولین بار بود که پدر نیمار را در حال گوش دادن به صحبت های کسی به مدت بیش از 30 دقیقه بدون کار کردن با گوشی خود میی دیدم.

 

طرح امنالو این بود که چلسی می خواهد نیمار را به شهرت معادل مایکل جردن در فوتبال برساند اما درنهایت نیمار با بارسلونا قرارداد امضا کرد و در تابستان 2013 راهی نیوکمپ شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.