سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

متن نامه لیونل مسی به فیفا !

کد خبر : 64389  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 فروردین 1396
فوق ستاره بارسا تاکید کرده که مخاطب توهین او کمک داور بازی نبوده است.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در نامه‌ای که به کمیته انضباطی فیفا نوشته، ضمن عذرخواهی از به کار بردن کلمات ناشایست عنوان کرده مخاطب او کمک داور بازی نبوده است.

به گزارش mundodeportivo، مسی به دلیل توهین به کمک داوران بازی با شیلی از سوی فیفا با چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی آرژانتین مواجه شد. لئو بدین ترتیب تنها به آخرین بازی دور مقدماتی مقابل اکوادور می‌رسد و تا آن زمان مشخص نیست آلبی سلسته چه جایگاهی در جدول خواهد داشت. اگرچه فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفته تا به حکم صادر شده اعتراض کند و درخواست تجدیدنظر بدهد اما مسی بنا بر گزارش‌ها شخصا مسئولیت پیگیری این اعتراض را بر عهده گرفته است.

مسی در نامه عذرخواهی که برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده نوشته:

من قویا توهین به کمک داور اول بازی مقابل شیلی را تکذیب می‌کنم. اقدام من به هیچ عنوان در حد فعال کردن بند 57 قوانین کمیته انضباطی نبود. کمک داور برزیلی بازی کاملا متوجه حرف‌هایی که من زدم شد و ما رفتار اخلاق‌مدارانه و دوستانه‌ای با یکدیگر داشتیم. در رفتار و صحبت‌های من هرگز توهینی به کمک داور وجود نداشت و نیازی به یادآوری نیست که اگر چنین بود، حتما یکی از داوران آن را در گزارش خود قید می‌کردند. مخاطب حرف‌هایم کمک داور نبود و آن‌ها را در هوا گفتم و به خاطر گفتن آنها عذرخواهی می‌کنم.

 

گزارش ها حاکی از آن است که اقدامات مسی برای کاهش محرومیتش با استقبال فیفا مواجه شده است. گفته می‌شود مسی از پدرش خواسته مقدماتی ارتباط با سران فیفا را فراهم کند و اولین درخواستش هم بازسازی رابطه نه چندان خوب طرفین به دلیل عدم حضور او و هم‌تیمی‌هایش در مراسم بهترین‌های فیفا بوده است. این احتمال حالا وجود دارد که محرومیت مسی کاهش پیدا کند.

 

منبع : طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.