پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پرز و تحت فشار قراردادن آنچلوتی و داوران از طریق یک سایت درخواستی!

کد خبر : 64392  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 فروردین 1396
پرز با یکی از افراد بدسابقه اسپانیا برای تاسیس یک سایت با هدف بهترکردن وجهه رئال مادرید توافق کرده بود.

فلورنتینو پرز، رئيس باشگاه رئال مادرید در سال 2013 با الخاندرو د پدرو، یکی از افراد سابقه‌دار و متهم اسپانیا برای تاسیس یک سایت برای بهتر کردن وجهه رئال مادرید در فضای مجازی و البته اهداف جالب دیگری به توافق رسیده بود.

 

به گزارش as، این خبر را امروز وب سایت 'eldiario.es' منتشر کرد. این قرارداد که سالانه 300 هزار یورو برای پرز آب می‌خورده قرار بوده به جز بهبود وجهه رئال مادرید در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی، گاهی و بنا بر دستور پرز در مسائل فنی تیم نیز دخالت و از داوران و رئیس سابق باشگاه، رامون کالدرون انتقاد کند. ظاهرا این سایت به مقتضی شرایط کمپین‌هایی نیز در شبکه‌های مجازی به راه می‌انداخته است.

 

گفته می‌شود روند سایت با دستور شخص پرز تعیین می‌شده است. اینکه چه مطالبی انتشار پیدا کند و به چه چیزهایی پرداخته نشود. این پورتال همواره سعی در تحت فشار قراردادن داوران داشته و بارها مربیان باشگاه را به خاطر ترکیب‌هایشان سرزنش می‌کرده است. منبع حتی توانسته برخی از مکالمات طرفین را نیز افشا کند. از جمله مکالمات طرفین به قضیه نیمکت نشینی بیل برمی‌گردد. خبرنگار این سایت از آنچلوتی می‌پرسد چرا بیل هم مثل رونالدو در تمام بازی‌ها به میدان نمی‌رود و آیا فکر نمی‌کند بیل برای نیمکت‌نشینی زیادی گران و لوکس است؟ ویدئوی این قسمت از کنفرانس برای پرز ارسال می‌شود و رئيس رئال مادرید نیز در پاسخ می‌گوید: «خوبه». 

 

به جز پرز، آنتونیو گالئانو، مدیر روابط عمومی باشگاه نیز در این قضیه دخالت داشته است. به عنوان مثال یک روز د پدرو به گالئانو پیام می‌دهد: « عصر بخیر آنتونیو. ما کاملا برای انتقاد از داوری آماده و مهیا هستیم. اگر چیز جدید و جالبی داشتید به من پیام بدهید. تشکر و آغوش!» خبر فردا این روزنامه چه بود؟ « رئال مادرید به ده نفره بودن مقابل بارسلونا عادت کرده است» آنتونیو نیز در پاسخ به د پدرو می‌نویسد:« کارت عالی بود. آغوش!»

 

آدرس این سایت diariobernabeu.com بود. پرز چند ماه پیش در پاسخ به شایعاتی درباره همکاری با د پدرو و این سایت گفته بود:

 

این وب سایت توسط د پدرو و کمپانی خودش تاسیس شد تا تماس و ارتباط بیشتری با فالوورها داشته باشد. این وب سایت مسئله کوچکی به شمار می‌رود. یکی ازهزاران سایت مرتبط با رئال مادرید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.