پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی گرانادا و بارسلونا؛ آغاز آوریل پرهیجان

کد خبر : 64434  |  زمان ارسال : شنبه 12 فروردین 1396
شاگردان لوئیز انریکه در اولین بازی خود در ماه اوریل مهمان گرانادا خواهند بود.

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته 29 لالیگا 2016/17 از ساعت 23:15 یکشنبه مهمان گرانادا خواهد بود.

 

 بارسلونا در شرایطی بازی های خود را مجددا از سر خواهد گرفت که بازیکنان از بازی های ملی و سفر به کشور های خود بازگشته اند و قطعا خستگی سفر را احساس می کنند و از این ر دیدار مقابل گرانادای انتهای جدولی فرصت مناسبی برای استراحت دادن به بازیکنان کلیدی است.

 

بارسلونا در ماه پرهیجان و پرفشار آوریل که با یوونتوس و رئال مادرید در کنار سویا دیدار خواهد کرد، در تعطیلات بازی های ملی، آردا توران را به مدت سه هفته از دست داد و باید دقت کند تا به مانند فصل گذشته بابت خستگی ستاره هایش ضرر نبیند. لیونل مسی نیز بابت 5 کارته بودن محروم است.

 

 

فراموش نکنیم که بارسلونا هم اکنون با یک بازی بیشتر دو امتیاز از رئال مادرید کمتر دارد و از این رو بازی های لالیگایی قبل از الکلاسیکوی برگشت در سوم اردیبهشت ماه بسیار در حساسیت الکلاسیکو تاثیرگذار خواهند بود به ویژه دیدار عقب افتاده رئال مادرید.

 

رئال مادرید نیز عصر یکشنبه در خانه از آلاوس پذیرایی خواهد کرد که نتیجه این دیدار می تواند دیدار بارسلونا را در شب تحت تاثیر قرار دهد.

 

نکات ویژه آماری

 

گرانادا در 3 دیدار از 4 بازی اخیر خود در لوس کارمونس مقابل بارسلونا پیروز شده است ولی در آخرین بازی خانگی مقابل اتلتیکو مادرید با یک گل شکست خوردند.

 

اگر بارسلونا در زمین گرانادا گل بزند، در 18 بازی پیاپی خارج از خانه لالیگا گل زده اند که بهترین عملکرد بارسلونا 32 بازی می باشد.

 

نیمار 99 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده و می تواند با گلزنی به سومین برزیلی 100 گله تاریخ باشگاه بارسلونا پس از ریوالدوی 100 گله و اواریستوی 105 گله تبدیل گردد.

 

انریکه با 6 پیروزی و 1 تساوی هرگز به عنوان مربی مقابل گرانادا شکست نخورده است.

 

لوئیس سوارز 4 گل در 4 دیدار اخیر خود مقابل گرانادا در لالیگا به ثمر رسانده که هر 4 گل در 2 بازی در لوس کارمونس به ثمر رسیده است.

 

بارسلونا

 

بارسلونا همچنان الیکس ویدال را بابت مصدومیت مچ پا دراختیار ندارد و نخواهد داشت که در دیدار مقابل حریف این هفته رئال مادرید مصدوم شده بود.

 

 

اما جرمی متیو پس از سپری کردن دوره نقاهت خود و رهایی از مصدومیت مچ پا به میادین بازگشته و می تواند در مقابل گرانادا به میدان برود.

 

در تیم بارسلونا آردا توران مصدوم است و سه هفته در دسترس انریکه نخواهد بود.

 

همچنین لیونل مسی نیز با دریافت کارت زرد پنجم در لالیگا قبل از بازی های ملی، بازی مقابل گرانادا را از دست داده است. مسی همچنان 3 جلسه محرومیت دیگر را در بازی های ملی درپی دارد.

 

از این رو انتظار می رود که انریکه با بازگشت به سیستم 3-3-4 پس از بهره برداری از 3-4-3 باتوجه به دراختیار نداشتن مسی، از تراشتگن برای محافظت از دروازه بهره ببرد که متیو و اومتیتی در قلب خط دفاع حضور یابند و روبرتو و آلبا نیز دو مدافع کناری باشند.

 

جرارد پیکه نیز می تواند باتوجه به 4 کارته بودن برای دیدار چهارشنبه شب مقابل سویا مقابل گرانادا بازی نکند. در میانه میدان نیز احتمالا بوسکتس، راکیتیچ و اینیستا را در ترکیب خواهیم دید که رافینیا، سوارز و نیمار سه بازیکن تهاجمی تیم باشند.

 

 

گرانادا

 

گرانادا با قرار داشتن در رتبه 19 لالیگا در حال دست و پنجه نرم کردن برای رهایی از سقوط است.

 

گرانادا سه بازی اخیر خود در لالیگا را از دست داده است و تنها با 19 امتیاز با لگانس رده هفدهمی 7 امتیاز فاصله دارند آن هم در شرایطی که تنها 10 بازی تا انتهای فصل باقی مانده است.

 

در تیم گرانادا وینگر مراکشی مهدی کارسلا گونزالس بابت مصدومیت در بازی های ملی در دسترس نیست اما ادریان راموس مهاجم کلمبیایی از مصدومیت رهایی یافته و آماده بازی است.

 

 

از این رو انتظار می رود که گرانادا از اوچوآ درون دروازه بهره ببرد که سیلوا، سونیر و اینگاسون سه مدافع تیم باشند. هکتور، اوچه واکاسو و فولکوئیر در خط میانی حضور خواهند داشت تا با پریرا، کوئنکا و راموس در خط حمله بازی کنند.

 

نکات کلیدی

 

بارسلونا 10 بازی از 11 دیدار اخیر خود مقابل گجرانادا را در کلیه رقابت ها پیروز شده است.

 

به صورت میانیگن بیش از 2.5 گل در هر بازی بارسلونا در 8 دیدار اخیر لالیگایی به ثمر رسیده است.

 

گرانادا در 3 بازی اخیر لالیگایی خود در نیمه نخست مساوی کرده و در نیمه دوم شکست خورده است.

 

بارسلونا در 7 بازی از 8 دیدار اخیر لالیگایی خود به پیروزی رسیده است.

 

بارسلونا در 7 بازی اخیر خود مقابل گرانادا در کلیه رقابت ها 5 بار کلین شست کرده است.

 

بارسلونا حداقل 2 گل در 7 بازی از 8 دیدار اخیر لالیگایی خود به ثمر رسانده است.

 

گرانادا در 3 دیدار اخیر خود در لالیگا شکست خورده است.

 

بهترین بازیکنان، گلزنان و پاس گل دهندگان دو تیم در فصل جاری


نتایج 6 بازی اخیر دو تیم مقابل یکدیگر

 

 

نتایج 6 بازی اخیر دو تیم در فصل جاری

 

 

پیش بینی نتیجه هو اسکورد

 

تیم لوکاس آلکارز به هیچ وجه شرایط خوبی در لالیگا ندارد ودر منطقه سقوط قرار گرفته با تنها 1 پیروزی در 5 بازی اخیر لالیگایی قطعا شانسی مقابل بارسلونا نخواهد داشت.

 

گرانادا تنها 1 گل در 3 بازی آخر خود به ثمر رسانده است درحالی که بارسلونا وضعیت خوبی را با درخشش نیمار دارد.

 

گرانادا 1-3 بارسلونا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.