پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلکاسر: پاسخ اعتماد ها را دادم ، میخواهم بیشتر بازی کنم !

کد خبر : 64552  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 فروردین 1396
مهاجم جوان بارسلونا از مصدومیت هم تیمی هایش برای رسیدن به ترکیب اصلی خوشحال نمی شود.

پاکو آلکاسر، مهاجم 23 ساله و همواره ذخیره بارسلونا بر این عقیده است که حتما نباید بین او و لوییس سوارز، تنها یک نفر در ترکیب بلوگرانا حضور داشته باشد.

 

در مصاحبه اختصاصی با موندو دپورتیوو، آلکاسر که تابستان گذشته با انتقالی 32 میلیون یورویی از والنسیا به بارسلونا پیوست، پس از نمایش خوبی که این هفته در بازی برابر گرانادا به عنوان یار جانشین داشت، در خصوص وضعیت خودش گفت:

 

همیشه دوست دارم که بازی کنم. مربی تصمیم گیرنده اصلیدر این باره است. چه روی نیمکت باشم یا فیکس خودم را آماده بازی می کنم. از اینکه بتوانم به تیمم کمک کنم خوشحال می شوم. در بازی اخیرمان برابر گرانادا، پاسخ اعتماد مربی را فکر می کنم خوب دادم. من به رقابت و تلاش کردن ادامه می دهم. گلی که در بازی گذشته زدم را به پدرم هدیه می دهم ه این خاطر که خیلی به من کمک کرده است.

 

خیلی سابقه بازی در پست وینگر را نداشته ام. در والنسیا اکثرا مهاجم هدف بودم. با این حال فرقی برایم ندارد کجا بازی کنم. یک بازیکن حرفه ای باید آمادگی بازی در هر موقعیتی را داشته باشد.

 

این گونه نیست که از مصدومیت هم تیمی هایم برای ثابت بازی کردن خودم شاد شوم. حتی اگر دقایق حضورم در میدان بیشتر شود. در رختکن تیم همه از آسیب دیدگی دوستانمان ناراحت می شویم.

 

مسی، سوارز و نیمار بهترین هستند و بازی کنار آن ها کار را برای شما آسان می کند. حتما نباید یکی از بین من و سوارز بازی کند. تاکتیک تیم متنوع است و ما می توانم کنار هم بازی کنیم. در بازی با گرانادا ما عملکرد خوبی کنار هم داشتیم. از او چیز های زیادی یاد می گیرم. خوشحالم که نیمار با پاس من توانست به صدمین گلش برسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.