پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری؛ عملکرد فوق العاده اینیستا و نیمار در بازی مقابل سویا

کد خبر : 64626  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 فروردین 1396
کاپیتان به اوج برگشته و نیمار هم فرم فوق العاده‌اش را حفظ کرده است.

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا با 12 توپ‌گیری و نیمار، فوق ستاره برزیلی آبی اناری‌ها با 10 دریبل موفق در جریان پیروزی قاطع تیم‌شان مقابل سویا شب فوق العاده‌ای را در نیوکمپ سپری کردند.

 

به گزارش mundodeportivo، استراحت‌های انریکه و تغییر سیستم تیم تاثیر خود را به وضوح در بازگشت آندرس اینیستا به روزهای خوبش نشان می‌دهد. بازی حساس مقابل سویا کاملا این ادعا را تایید کرد. اینیستا در سن 32 سالگی شب گذشته علاوه بر عملکرد تماشایی در بخش هجومی، در اکثر دوئل‌ها نیز پیروز شد و در شبی که بارسا بار دیگر به پرس سنگین روی آورده بود، 12 بار توپگیری کرد.

 

بالاتر از هر بازیکن دیگری. آندرس در این سال‌ها زیر نظر انریکه به تکامل رسیده و علاوه بر نقش تاثیرگذارش در بخش تهاجمی تیم، در میزان دوندگی و توپ‌گیری و کارهای دفاعی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. او در این بازی چهار دریبل موفق نیز داشت. فاکتوری که مطابق انتظار، نیمار عملکردی بهتر از دیگر بازیکنان در آن به ثبت رساند. فوق ستاره برزیلی در ادامه روند خوب اخیرش، مقابل آندلسی‌ها نیز 10 دریبل موفق داشت.

 

در زمینه توپگیری پس از اینیستا، پارخا با 8 و پیکه و ماسکرانو با 7 توپگیری در رده‌های بعدی قرار دارند. در بخش دریبل زنی هم پس از نیمار، مسی با پنج و اینیستا با 4 دریبل موفق قرار می‌گیرند. بازگشت کاپیتان به اوج بی شک خبر بسیار خوبی برای انریکه و بارسلونا در دشوارترین ماه فصل محسوب می‌شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.