پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پرسش و پاسخ جذاب با تراشتگن؛ بوفون افسانه ای جهانی !

کد خبر : 64632  |  زمان ارسال : جمعه 18 فروردین 1396
مارک آندره تراشتگن به سوالات جالبی در گفت و گو با توتو اسپورت پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز – در آستانه نزدیک شدن به دیدار رفت بارسلونا و یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منبع ایتالیایی توتو اسپورت، تراشتگن را به بحث کشید.

 

آیا احساس می کنی که بهترین دروازبان جهان هستی؟

خب این چیزی است که باید دیگران به آن پاسخ دهند ولی با این حال واضح است که برای ماندن در اینجاب اید کیفیت داشته باشید. تمامی دروازبانانی که برای تیم های بزرگ در حال بازی کردن هستند به واسطه عملکردشان است که این فرصت را به دست آورده اند.

 

بند آزادسازی 80 میلیون یورویی؟

من معتقد نیستم که تمامی شرایط قرارداد مهم باشند، آنچه که بااهمیت است احساس خوبیست که بین من و بارسلونا وجود دارد و مطمئن هستم که دارم خوب بازی می کنم. این چیزها بااهمیت ترین چیز هستند و دوست ندارم تا درخصوص بند آزادسازی 80 میلیون یورویی صحبت کنم. بازی در اینجا، در یکی از بهترین باشگاه های جهان، هدف هر بازیکن بلند پروازی است. باشگاه متفاوت تر از سایر باشگاه هاست در واقع فراتر از یک باشگاه. باوجود و حمایت بازیکنان بزرگ، این اجازه را به شما می دهد که هر سال برای کسب عناوین قهرمانی تلاش کنید.

 

دنی آلوز در یوونتوس؟

من دقیقا دلیل تصمیم دنی برای ترک بارسلونا را نمی دانم اما او در بارسلونا خوب بود، جام های زیادی را برنده شد و حالا در تیمی بازی می کند که کیفیت های برابری با بارسلونادارد و فکر می کنم که تجربه خوبی برای اوست چه در سطح شخصی و چه حرفه ای و بنابراین بله، من گمان می کنم که تصمیمش تنها ورزشی و بحث حرفه ای نبود بلکه در تفکرات و انگیزه شخضصی او نیز دخیل است.

 

مانوئل نویر همچنان بهترین دروازبان جهان است؟

مانوئل جایگاه امنی در شماره 1 بودن دارد چون در گذشته بسیار عالی بازی کرده. شماره 1 پیراهن دروازبانی برای اوست اگرچه به این معنی نیست که نباید به صورت مداوم در نمایش کیفیت های خود ادامه دهد. ما سایر دروازبانان پشت سر نویر برای اعمال فشار روی او قرار داریم.

 

 

بازی مقابل بوفون 39 ساله؟

او یک بازیکن افسانه ای است نه تنها در ایتالیا بلکه در کل جهان. او هنوز هم در سن و سالی در حال بازی کردن است که به صورت معمول شما در آن قادر به بازی کردن نخواهید بود ولی با این حال او عملکرد های بزرگی را به نمایش می گذارد. او برای من بت فوتبالی است، نه تنها برای من بلکه برای همه دروازبانان. او از لحاظ شخصیتی نیز فرد خوب یاست.. من همیشه دوست داشته ام تا سبک منحصربفردی داشته باشم اما چیزهای دیگری چون ذهنیت و کاریزما نیز وجود دارند که در این زمینه اولیور کان را ستایش می کنم.

 

مسی به تو می گوید که بازی با پایت خاص است؟

من از او تشکر می کند. من در تلاشم تا بهترین بازی خود را برای تیم انجام دهم  و بازی با پایم هم به تیم و هم به خودم کمک می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.