پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تایید شد؛ بارسلونا به دنبال گریزمان !

کد خبر : 64636  |  زمان ارسال : جمعه 18 فروردین 1396
بارسلونا برای گریزمان اقدام کرد !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، اریک الهتس مشاور آنتوان گریزمان در گفت و گو با RMC تایید کرد که باشگاه های بزرگی به دنبال جذب این مهاجم فرانسوی اتلیتکو مادرید می باشند.

 

در حالی که منابع ESPN از منچستر یونایتد در ماه فوریه به عنوان هدف شماره تابستان 2017 منچستر یونایتد خبر داده بود، اریک درخصوص این حدس و گمان ها گفت:

50 هزار باشگاه در دنیا وجود ندارد که بتوانند 100 میلیون روی میز برای خرید گریزمان بگذارند. این بند آزادسازی اوست و نمی تواند ارزان تر از این او را به خدمت بگیرند پس تعداد نامزدها در حال محدود است.

 

من شنیده بودم که منچستر یونایتد کار را تمام کرده و قرارداد را به امضا رسانده اما ما حتی نمی دانیم که یونایتدبتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد. باید بگویم که لیگ قهرمانان مهم است. منچستر یونایتد درست مثل تمامی تیم ها رویکرد خود را اطلاع داده و باید به دنبال فراهم کردن خواسته های گریزمان و ما باشند.

 

چلسی، منچستر سیتی و بارسلونا و حتی رئال مادرید نیز در را زده اند تا شرایط را ببینند اینکه قادر به جذب او هستند یا که نه، خب طبیعی هم است چون به مانند بازی نشستن روی صندلی در هنگام پخش موسیقی است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.