پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار برای گرفتن جای مسی خیلی کار دارد !

کد خبر : 64644  |  زمان ارسال : جمعه 18 فروردین 1396
گیلم بالاگ در پرسش و پاسخ خود در اسکای اسپورتس به سوالات پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز – در آستانه برگزاری هفته 31 لالیگا، کارشناس اسکای به سوالات کاربران پاسخ داد که در اینجا به سوالات مرتبط به بارسلونا خواهیم پرداخت.

 

نیمار جانشین مسی به عنوان بهترین بازیکن بارسلونا شده است؟

 

گاهی اوقات چنین تجزیه تحلییل برای یک الی دو بازی و شاید به مدت یک ماه باشد. برای قراردادن این وضعیت در شرایط ساده باید بگویم که بارسلونا 10 سال از مسی در بهترین شرایط استفاده کرده و ان ها همچنان این کار را علیرغم وجود نیمار ادامه خواهند داد. نیمار نقش و وظیفه خود را به خوبی درک کرده و سه شنبه بررسی خواهیم کرد که او تا چه حد موثر بوده پس منتظر بررسی بمانید.

 

برای پاسخ به سوال شما باید بگویم که او هنوز جانشین مسی به عنوان مهم ترین بازیکن بارسلونا نشده و در واقع تنها پیشرفت کرده است. در واقع او در حال ارائه بهترین بازی دوران حرفه ای خودش استحتی اگر گل های زیادی را به ثمر نرسانده باشد.

 

آیا تراشتگن به لیورپول خواهد رفت؟

نه، قطعا نه، او هم اکنون کمتر اشتباه می کند و برای بارسلونا بسیار مهم است. دیدن اهمیت دروازبان ها در فوتبال مدرن امروز شگفت انگیز است چون گام بر می دارند، درخصوص توپ های کوتاه و بلند تصمیم می گیرند و نوع بازی خود را به فوتبال دیکته می کنند. تراشتگن مناسب و موردنیاز بارسلوناست.

 

ایسکو به بارسلونا می رود یا در رئال می ماند؟

او به احتمال زیاد در رئال باقی خواهد ماند نه فقط به دلیل اتفاقات یک ماه اخیر نظیر حمایت های زیدان و بازی کردن هایش چون رئال مادرید یک پیشنهاد بزرگ را روی میز قرار داده که به دلیل ابراز علاقه بارسلوناست. زیدان نیز می خواهد که او بماند و شاید مه ت از همه اینکه پیشنهاد بزرگی برای او به دست باشگاه نرسیده است. همچنین توپ در زمین اوست چون اگر قرارداد جدیدش را امضا کند یکی از شش بازیکن پردستمزد رئال مادرید می شود.

 

خروج گریزمان از اتلتیکو مادرید؟

خانواده گریزمان جدایی را تکذیب کرده اند. گریزمان می خواهد بداند که سیمئونه می ماند یا می رود. هیچ توافقی با یونایتد صورت نگرفته چون دارای بند آزادسازی 100 میلیون یورویی است و من مطمئن هستم که یونایتد می خواهد این مبلغ را بپردازد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.