پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دردسرهای بارسا و لوئیس انریکه در لاروسالدا

کد خبر : 64671  |  زمان ارسال : شنبه 19 فروردین 1396
بارسلونا امشب ساعت 23.15 جدال بسیار حساسی در زمین مالاگا پیش رو دارد.

سه روز مانده به جدال حساس برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان، بارسا باید در ورزشگاه لاروسالدا به مصاف مالاگا برود؛ در حالیکه از نتیجه دربی مادرید که 18.45 برگزار می شود مطلع خواهند بود و به خصوص اگر رئال برنده دربی شده باشد، فشارها روی تیم لوئیس انریکه افزایش خواهد یافت.

 

 

 

 

بارسا برای این بازی 5 غایب دارد. رافینیا، آردا و ویدال به دلیل مصدومیت نمی توانند یاری گر لوئیس انریکه در دیدار امشب باشند و از سوی دیگر پیکه و راکیتیچ، دو بازیکن اصلی بارسا نیز به دلیل محرومیت برابر مالاگا غایب خواهند بود.

 

مجموعه بارسا شامل 21 بازیکن است و لوئیس انریکه با 5 غایب، برای پرکردن فهرست 18 نفره خود، از دو بازیکن تیم دوم برای این بازی دعوت کرده است که یکی از آنها آلنیا، بازیکن آینده دار آبی اناری هاست. آلنیا هفته گذشته در مقابل گرانادا اولین دیدار خود برابر تیم اول بارسا در لالیگا را انجام داد. البته او پیش از این در کوپا دل ری به هرکولس گل زده بود.

 

همچنین در سه فصل اخیر بارسا با هدایت لوئیس انریکه، نتایج چندان خوبی برابر مالاگا کسب نکرده است. 2 برد، 2 مساوی و یک باخت خانگی، نشان می دهند که بارسا امشب نیز کار راحتی پیش رو نخواهد داشت. دو سال پیش بارسا در لاروسالدا با تساوی بدون گل متوقف شد؛ در حالی که حتی یک توپ داخل چارچوب هم نداشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.