پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کری خوانی بوفون برای مسی در کنفرانس مطبوعاتی !

کد خبر : 64762  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 فروردین 1396
دروازه بان يوونتوس جانلوئيجى بوفون به خوبى از آن چه كه در مقابل بارسلونا در انتظارش است آگاه مى باشد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، جانلوئیجی بوفون در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با بارسلونا حاضر شد و از قدرت تیم خود برای مقابل به مسی، سوارز و نیمار پرده برداشت.

 

بوفون درخصوص بارسلونا و این دیدار گفت:

يقينا تيمى با داشتن سوارز، مسى و نيمار خط حمله اى ويرانگر دارد. هر سه ى آن ها رفتارى نوع دوستانه و فوق العاده دارند، با لذت بازى مى كنند و از ارزش و احترام بالايى برخوردار هستند. من هرگز از مسى گل دريافت نكرده ام، چند بار با او برخورد داشته ام ، اما هميشه با دفاعى عالى.

 

بارسلونا اندكى تغيير كرده است، خود ما بيشتر. اگر اين اختلاف زياد از بين رفته باشد، ما خواهيم فهميد. از آن جايى كه ما پيشرفت داشته ايم خاطرات من از فينال ٢٠١٤-١٥ در حال حاضر مرا نسبتا خوش بين مى كند. روى كاغذ آن ها قوى ترند، اما از آن زمان ما به مدت دو سال تجربه در اروپا كسب كرده ايم.

 

من فكر مى كنم دو بار تا كنون آن ها سخت ترين تيم براى شكست دادن بوده اند، و گاهى اوقات اين اتفاق مى افتد كه رقيبان شما از شما بهترند. بنابراين شما با آن ها دست مى دهيد و بهشان تبريك مى گوييد.

 

برگشت آن ها به بازى مقابل پارى سن ژرمن درس بزرگى از ديدگاه ورزشى و اجتماعى بود. با اين كار آن ها به ما ياد دادند كه هر اتفاقى ممكن است. احتمالا ما به قوى ترين حالت ممكن ظاهر خواهيم شد و اين فرصت خوبى است كه خودمان را در مقابل آن ها محك بزنيم.

 

در صورتى كه بازيكنانى مثل ديبالا و هيگواين در شرايط ١٠٠٪‏ ايده آل خود باشند، ما از اعتماد به نفس بالايى برخوردار خواهيم بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.