پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : خبری که قبل از بازی با یوونتوس باعث خنده ی تمام بازیکنان بارسلونا شد !

کد خبر : 64776  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 فروردین 1396
یک پورتال برزیلی اقدام به انتشار خبر عجیبی در مورد نیمار کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس ادعای پورتال UOL , در گزارشی مدعی شد که لوئیس انریکه به نیمار جونیور یک روانشناس به نام خواکین والدس را معرفی کرده است !

 

داستان در برزیل منتشر شد که نیمار دارای یک روی دیگر نیز می باشد . موضوعی که باعث خنده ی تمام بازیکنان بارسلونا , زمان حضورشان در ایتالیا شد !

 

وب سایت UOL مدعی شد که نیمار جونیور مهاجم برزیلی بارسلونا پذیرفته است تحت نظر خواکین والدس روانشانس معرفی شده توسط انریکه کار کند .

 


این خبر البته درست نیست !


 

این روانشانس از سال 2014 با ورود انریکه به عنوان مربی در بارسلونا بسیار فعال است و این روزها در تمام کنفرانس های مطبوعاتی و جلسات تمرینی حضور دارد . با این حال این روانشانس برای رایکارد کار میکند و نه برای تیم . به این معنا که او به افزایش اعتماد به نفس در اعضای تیم بارسلونا کمک میکند به ویژه قبل از مصاحبه های مطبوعاتی !

 

neymar jr

 

بر اساس اطلاعی که موندو دپورتیوو از موضوع کسب کرده است این خبر موجب شد تا تیم حسابی خندان شود . زیرا همه میدانستند خبر درست نیست و خود نیمار یک تیم در خانه اش برای حمایت دارد و والدس جزو آنها نیست . وقت صرف ناهار بود که این خبر باعث شد حسابی بازیکنان بخندند !

 

روزنامه ی برزیلی همچنین در ادامه ی گزارش خنده دار خود آورده است که اولین بار نیست نیمار روانشانس دارد و زمان حضورش در سانتوس نیز او به دلیل دعواهای زیادی که میکرد یک روانشانس داشت !

 

چشم انداز والدس از کاری که در بارسلونا میکند چیست ؟

این روانشانس در وبلاگ خود به تازگی نوشته است " من میخواهم بازیکنان مرا به عنوان یک مربی بپذیرند . کار من این است که به مربی کمک کنم تا نیروی کار خود را بهبود ببخشد . زمان تمرین , بازی و مسافرت و ... . بازیکنان من را بیشتر از یک مربی میدانند " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.