پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمله ی جدید راموس به جرارد پیکه !

کد خبر : 64927  |  زمان ارسال : شنبه 26 فروردین 1396
مدافع رئال مادرید به صحبت در مورد همتای خودش در بارسلونا پرداخت و گفت که پیکه از خشمگین کردن هواداران رئال مادرید در شبکه های مجازی لذت می برد.

سرخیو راموس بر این باور است که پیکه به دلایل خاصی به رئال مادرید حمله می کند. راموس معتقد است که پیکه، به فشار و شلوغی خاصی در زندگی شخصی اش احتیاج دارد.

 

به نقل Fourfourtwo، مدافع کاتالان ها به طور منظم در حال مشاجره با تیم پایتخت است و معتقد است که الطاف و محبت های مسئولین فوتبال اسپانیا شامل حال آن ها می شود. در چند وقت اخیر او به ارزش های رئال مادرید انتقاد کرد. دلیل انتقاد او به آن ها این بود که به مارتا سیلوا، دادستان منفور آبی اناری ها اجازه حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو داده بودند.

 

سیلوا چند سال گذشته خواستار زندانی شدن مسی و نیمار به دلیل فرار مالیاتی شده بود. اظهارات پیکه باعث خشم هواداران رئال مادرید شده بود، اما راموس معتقد است که نباید بیش از حد به او توجه کرد، زیرا او این کارها را نوعی سرگرمی می داند.

 

راموس طی مصاحبه ای با بین اسپورتس در این خصوص گفت:

وقتی پیکه به رئال مادرید، رنگ لباس و نشان ما حمله می کند، تاثیر خودش را می گذارد. این کار ها نباید انجام شود و حتی باید از آن جلوگیری شود، اما وقتی همه چیز آرام و ساکت پیش می رود، پیکه به حاشیه سازی احتیاج دارد، زیرا نیاز به شلوغی و فشار را در زندگی شخصی اش دارد.

 

منبع : وبسایت 90

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.