پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اوزیل فاش کرد : عاشق بارسلونا و سبکش بودم اما... !

کد خبر : 64963  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 فروردین 1396
اوزیل علاقه خود به بارسلونا را فاش کرده است

اوزیل به تازگی قسمتی از کتابش را منتشر کرده است . در بخشی از این کتاب او از علاقه خود به بارسلونا پرده برداشته است.

 

اوزیل همچنین در بخش دیگری از کتابش فاش کرد که در آستانه پیوستن به بارسا بود اما نحوه برخورد این باشگاه و پپ گواردیولا باعث شد تا رئال را انتخاب کند. در سال 2010، وقتی اوزیل در حال بررسی پیشنهادات بود، مورینیو او را به یک تور VIP دعوت کرد که در آن از امکانات رئال بازدید کند. هر چند که بارسا به دنبال جذب اوزیل بود، هیچگاه چنین استقبالی از او نشد و هیچگاه با گواردیولا ملاقات نکرد.
 
اوزیل در این رابطه گفت:

" وقتی به بارسلونا رفتم، خبری از تور استادیوم نبود، هیچ نمایشی از جام ها نبود و همین باعث شد که من به رئال بروم. بر خلاف رئال، بارسا هیچ تاثیر احساسی روی من نگذاشت. برخورد صمیمی با من نشد، هر چند که من از سبک بازی آنها خیلی خوشم می‌آمد. ولی برای من ناراحت کننده ترین چیز این بود که گواردیولا با من ملاقات نکرد. حتی قبل از سفر به شهر بارسلونا، مطمئن بودم که بارسا تیمی خواهد بود که به آن خواهم پیوست یا حداقل ترجیحم خواهد بود.
 
در آن زمان هیچ تیمی بهتر از بارسلونا بازی نمی‌کرد. من از تماشای جادوی بازی آنها شگفت زده می‌شدم. آنها با 20 یا 30 پاس توپ را می‌گرداندند، مثل یک رقص هماهنگ شده و زیبا. ولی من از غیبت گواردیولا ناراحت شدم.
 

 وی ادامه داد :

 
وقتی من و رضا (ایجنت اوزیل) به بارسلونا برگشتیم، دائم از خودم می‌پرسیدم که چرا مربی آنجا نبود؟ پاسخ اعضای باشگاه همیشه یک چیز بود :«پپ در تعطیلات است». او حتی با من تماس هم نگرفت و هیچ سیگنالی نفرستاد که من را می‌خواهد.
 
بنابراین شور و انگیزه پیوستن به بارسا ناگهان کور شد. به خاطر رفتار گواردیولا نمی‌خواستم به بارسا بروم بلکه به خاطر اینکه مورینیو سخت جنگید که من را به تیمش ببرد، خیلی گرم برخورد کرد و سعی در راضی کردن من داشت، دوست داشتم به رئال بروم. او کاملا برعکس سرمربی بارسلونا بود. بنابراین به رئال و مورینیو پیوستم."

 

منبع : ورزش3

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.