پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خلاصه ی مهم ترین اخبار امروز بارسا نیوز ( 28 فروردین )

کد خبر : 65015  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 فروردین 1396
مهمترین اخبار بارسا نیوز در تاریخ 28 فروردین 96

از دلایل احتمال جدایی مسی از بارسلونا گرفته تا مذاکره ی بارسلونا با وینگر منچسترسیتی , دلایل کامبک برابر یوونتوس توسط بارسلونا و شناسایی بهترین گزینه ی جایگزینی با لوئیس انریکه , از مهمترین اخبار امروز بارسا نیوز بودند . همراه ما باشید !

 

لیونل مسی

روزنامه نگار اسپورت امروز از مساله ی جدیدی پرده برداشت و نوشت احتمال جدایی مسی از بارسلونا نیز وجود دارد . این روزنامه نگار ضمن ذکر دلایلی برای این گفته ی خود عنوان کرد از صحبت های مسی بعد از پیروزی بارسلونا با لوئیس سوارز اطلاع یافته است . او البته جزئیات این صحبت را منتشر نکرد اما دلایل خروج مسی از بارسلونا را مطرح نمود .

 

پپ گواردیولا

طبق گزارش ها بارسلونا در حال مذاکره برای خرید وینگر 30 ساله ی تیم گواردیولا است . نولیتو که تابستان گذشته از بارسلونا پیشنهاد دریافت کرده بود در نهایت به منچسترسیتی پیوست . او اما در حال حاضر شرایط سختی در این تیم دارد که میتواند باعث شود بارسلونا برای جذب او اینبار با مشکلات کمتری مواجه شود . نولیتو برای جایگزینی با 2 بازیکن بارسلونا در نظر گرفته میشود .

 

لیونل مسی

در این گزارش 5 دلیل اعتماد به مسی برای بازی برگشت با یوونتوس عنوان شده است . مهمترین دلیل اعتماد به ستاره ی آرژانتینی آمار این بازیکن می باشد . او بهترین گلزن در چندین زمینه و رقابت است !

 

لوئیس انریکه

سرمربی جدید چلسی به عنوان جدیدترین گزینه ی جایگزینی انریکه مطرح شده است . آنتونیو کونته چلسی بحران زده ی فصل قبل را به چلسی شگفت انگیز فصل جدید تغییر داده است . البته جذب چنین مربی برای بارسلونا کار آسانی نخواهد بود .

 

پائولو دیبالا

مهاجم آرژانتینی تبار یوونتوس در بازی رفت برابر بارسلونا با 2 گل خود زمینه ی شکست انریکه را فراهم کرد . گل های زودهنگام او روحیه را از بارسلونا در بازی رفت گرفت . اما این بازیکن مصدوم شده است و احتمال دارد بازی برابر بارسلونا در نیوکمپ را از دست دهد .

 

لوئیس انریکه

اگر به بازی با پاری سن ژرمن و کامبک تاریخی برابر این تیم در نیوکمپ نگاهی بیاندازیم بی شک یکی از دلایل این موفقیت بزرگ را حمایت هواداران خواهیم یافت . بارسلونا در بازی برگشت مقابل تیم فرانسوی علاوه بر ساخت موزائیک ویژه ای با شعار " همه با تیم " زمینه ساز حمایت گسترده ی هواداران شد . چنین برنامه ای برای بازی برگشت مقابل یوونتوس نیز انجام گرفته است و شعار این بار " فراتر از یک باشگاه " می باشد . طرح موزائیک نیوکمپ امروز منتشر شد !

 

مسی و نیمار

نیمار جونیور یک تیم برزیلی را به عنوان تیم مورد علاقه اش برای بازی معرفی کرد . ستاره ی برزیلی بارسلونا البته تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و فعلا جای نگرانی نیست . در این مصاحبه نیمار از تیم سابق خود یعنی سانتوس به شدت عصبانی بود !

 

 

مسی و رونالدو

هر دو بازیکن طرفداران زیادی دارند که دیدگاه ها و نقاط مثبتی برای بهترین بودن مطرح میکنند . مسی و رونالدو با عملکرد خود همه چیز را ساده نشان میدهند . آنها فوق العاده ترین رکورد ها را هم ساده نشان میدهند . این دو ستاره در 9 سال گذشته توپ طلا را بین خودشان تقسیم کرده اند . فرانک لمپارد اسطوره ی باشگاه چلسی نیز نظر خود را در مورد این دو بازیکن مطرح نمود . با توجه به سابقه ی لمپارد در بازی برابر مسی و رونالدو میتوان گفت نظر او مغرضانه نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.