پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : بارسلونا این 5 بازیکن را میفروشد + دلایل

کد خبر : 65024  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 فروردین 1396
این 5 بازیکن به دلیل عملکرد ضعیف , تابستان به فروش میرسند !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا 3 امتیاز از رئال مادرید در لالیگا کمتر دارد ( البته تیم مادریدی یک بازی به تعویق افتاده نیز باید برگزار کند ) . اگرچه بارسلونا با وجود مشکلات هنوز هم جزو بهترین تیم های لالیگا محسوب میشود اما در اروپا شرایط فرق میکند .

 

بارسلونابا نتیجه ی 4-0 از پاری سن ژرمن و دومین بار با نتیجه ی 3-0 از یوونتوس شکست خورد . هر دو دیدار خارج از خانه بودند . باشگاه کاتالان بهترین خط حمله ی جهان را دارد اما با این وجود حتی نتوانست 1 گل برابر پی اس جی و یوونتوس بزند !

 

اگر غول های کاتالان بخواهند دوباره عنوان بهترین تیم جهان و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کنند به فروش برخی از بازیکنان در تابستان نیاز است .

 

این 5 بازیکن به دلیل عملکرد ضعیف در لیست فروش هستند :

آندره گومز :

 

بارسلونا او را به عنوان یک بازیکن بسیار با استعداد خریداری کرد . با این حال نمایش ضعیف او باعث شد تا همه نا امید شوند !

در فرصتی که به آندره گومز داده شد او نتوانست کیفیت لازم را نمایش دهد و ثابت کرد به اندازه ی کافی برای تیم بزرگی همچون بارسلونا خوب نیست . در هر بازی که او برای بارسلونا به میدان رفت شاهد آمار ضعیفی بودیم . طرفداران بارسلونا از عملکرد این بازیکن ناراحت هستند اما ماندن گومز آنها را عصبانی خواهد کرد .

 

بارسلونا که به استعداد هایی همچون ژاوی , اینیستا , راکیتیچ و بوسکتس افتخار میکند حالا متاسفانه بازیکنی را جذب کرده که استعدادی برای ماندن ندارد .  ممکن است به صورت قرضی از بارسلونا برود و در آینده بازگردد .

 

رافینیا :

 

رافینیا یکی از بازیکنانی است که در آکادمی این باشگاه آموزش دید . با این حال موقعیت او طبیعی نیست . در اکثر بازی ها هیچ جایگاهی برای بازی او وجود ندارد . بسیار زیاد مصدوم میشود که برای یک بازیکن در سطح حرفه ای قابل قبول نیست . رافینیا گاهی آمار جادویی از خود در تیم اول بارسلونا به نمایش گذاشته است اما با این حال بسیاری احساس میکنند او نیز مانند آندره گومز به اندازه ی کافی برای بودن در بارسلونا خوب نیست !

 

جرمی متیو :

جرمی متیو

 

متیو 3 سال در بارسلونا است اما هرگز به اندازه ی کافی خوب بازی نکرده است . این مدافع برخلاف جرارد پیکه , اومتیتی و ماسچرانو , توانایی بسیار کمی با توپ دارد . مهارتی که برای یک مدافع نیز لازم است . زمانی که برای بارسلونا بازی میکند , تبدیل به یک هدف آسان برای حریفان میشود تا از آن طریق به بارسلونا فشار وارد کنند . او همچنین فاقد سرعت کافیست که باعث آسیپ پذیر تر شدن بارسلونا میشود .

 

در بازی اخیر که بارسلونا با نتیجه ی 3-0 از یوونتوس شکست خورد , متیو در ترکیب قرار گرفت . استیون جرارد در مورد متیو گفت " من نمیدانم چگونه متیو یکی از پیراهن های بارسلونا را میپوشد " .

 

روشن است که متیو در سطح بازی برای بارسلونا نیست و او قطعا باید در تابستان فروخته شود .

 

پاکو آلکاسر :

پاکو الکاسر

 

این مهاجم تنها 23 سال دارد و بسیار جوان است . با این حال مشکل نیز واضح است و به نظر میرسد بارسلونا خیلی زود برای فروش او اقدام کند . این مهاجم اسپانیایی یک گل در بازی آخر بارسلونا وارد دروازه ی رئال سوسیداد کرد . سهم او برای حضور در ترکیب نیز بسیار ناچیز بوده که با توجه به حضور مسی , نیمار و سوارز چیز عجیبی نیست . با این وجود اما در همین چند فرصتی که به او داده شد به اندازه ای خوب بازی نمیکند که بتواند پیراهن بارسلونا را بپوشد . پیراهنی که روزی ساموئل اتوئو , زلاتان ابراهیموویچ به تن میکردند و حالا مسی و سوارز نیز آن را میپوشند .

 

او استعداد جوانی است اما بعید به نظر میرسد بخشی از برنامه های بارسلونا برای ساخت دوباره ی بهترین تیم جهان باشد !

 

لوکاس دینیه :

 

این مدافع فرانسوی تبار تلاش زیادی برای متقاعد کردن هواداران بارسلونا و حتی لوئیس انریکه کرد و باید گفت برای انریکه به اندازه ی کافی خوب بود . در ابتدا به عنوان جایگزین جوردی آلبا خریداری شد . با این حال عملکرد ضعیف آلبا باعث شد در برخی از بازی ها به صورت غیرمنتظره در ترکیب باشد .

 

دینیه موفق شد از این فرصت استفاده کند و به انتخاب اول انریکه در بازی برابر یوونتوس در سمت چپ تبدیل شد . اما بر اساس شایعات لوکاس دینیه تابستان یا فروخته میشود و یا به صورت قرضی از بارسلونا جدا خواهد شد . بارسلونا میداند که باید یک بازیکن با کیفیت عالی داشته باشد نه یک بازیکن متوسط .

 

بر همین اساس احتمال بیشتر آن است که دینیه به صورت قرضی جدا شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.