پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : نظر مسی در مورد رونالدو !

کد خبر : 65063  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 فروردین 1396
لیونل مسی احترام زیادی برای رونالدو قائل است اما او فکر میکند ستاره ی پرتغالی رو به افول می باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - داستان چیست ؟

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال های گذشته فوتبال جهان را تحت سلطه ی خود گرفتند اما بر اساس گزارش رسانه ی اسپانیایی " دان توپ طلا " , لیونل مسی فکر میکند که رقبای بزرگ او در حال افت در این فصل هستند .

 


ستاره ی پرتغالی 32 سال دارد و هر چند مسی فکر میکند که رونالدو الان یکی از بهترین بازیکنان تمام فوتبال جهان است اما مسی فکر نمیکند این مهاجم رئال مادرید یک مهاجم کامل باشد و ادن هازارد , دیبالا و نیمار نیز در این فصل از او کمتر نیستند !


 

همچنین : تنها یک مسی وجود دارد ! ( صحبت دیبالا )

رونالدو  و مسی , فوتبال جهان را تحت سلطه گرفته اند و از سال 2009 تا به الان یا مسی برنده ی توپ طلا شده است یا کریستیانو رونالدو . مسی 5 بار و رونالدو 4 بار این جایزه را کسب کرده اند .

 

در حالی که آنها ممکن است در زمین فوتبال بهترین دوست نباشند اما هم مسی و هم رونالدو در خارج از زمین اختلافی ندارند و برای یکدیگر احترام قائل میشوند .

 

 

موضوع مهم !

رونالدو یک بار دیگر در سال جدید یک نمایش خیره کننده داشت . او در ماه های گذشته مورد انتقاد شدیدی از سوی رسانه ها قرار گرفت . این بازیکن 32 ساله در بهترین روزهای خود به سر میبرد . رونالدو یک بار دیگر پاسخ منتقدان خود را در زمین فوتبال داد . او مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان هتریک کرد .

 

از سوی دیگر لیونل مسی نیز به کار خود ادامه میدهد و بهترین گلزن و شانس توپ طلا محسوب میشود . به نظر میرسد امسال اما رقابت بین مسی و رونالدو برای توپ طلا اعتراض زیادی را به همراه داشته باشد !

 

همچنین : شاید دیگر او را " هو " نکنند . زیدان پشت رونالدو !

گام بعدی چیست ؟

در حالی که درخشش کریستیانو رونالدو با رئال مادرید در لیگ قهرمانان باعث شد تا این تیم برای بار هفتم به صورت متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند , بارسلونا امیدوار است مسی با عملکردی مشابه باعث حذف یوونتوس شود .

 

آبی اناری ها در بازی رفت 3-0 باختند و آنها امشب به مسی و نیمار به عنوان اسلحه ی مرگبار خود برای غلبه به بانوی پیر فکر میکنند .

 

در حالی که از پویایی رونالدو در طول فصل کاسته شده است اما نمیتوان منکر این مساله شد که او یکی از بهترین هاست  .

 

روزنامه ی " دان توپ طلا " منبع اصلی مقاله می باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.