پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از دست ندهید : با این 6 کار میتواند یوونتوس را حذف کرد !

کد خبر : 65067  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 فروردین 1396
بارسلونا برابر پاری سن ژرمن کامبک زد و این اتفاق اگرچه برابر یوونتوس سخت تر است اما غیرممکن نیست !

اختصاصی بارسا نیوز -  کامبک برابر پاری سن ژرمن در تاریخ فوتبال بی سابقه بود و هرگز فراموش نمیشود !

 

به گزارش " ساکر اینفو مانیا " , یوونتوس در تورین توانست با نتیجه ی 3-0 بارسلونا را شکست دهد . بنابراین کاتالان ها نیازمند یک کامبک دیگر برای صعود به دور بعدی هستند .

 

کامبک مقابل یوونتوس چگونه ممکن است ؟ ( 6 شرط )

1 - ام اس ان

همه ی ما میدانیم که ام اس ان چه نقش تعیین کننده ای در نتیجه ی نهایی دارد . در بازی برگشت مقابل یوونتوس به طور مثال کافیست سوارز دقیقه ی 3 دروازه یوونتوس را باز کند . مسی نیز دقیق ی 50 گل دوم را بزند و نیمار دقیقه ی 88 از روی یک ضربه ی آزاد گل سوم را وارد دروازه کند . در این صورت گل چهارم دیگر مساله ای نیست که نتوان حل کرد . بازی به وقت اضافه کشیده خواهد شد !

 

2 - کلین شیت تراشتگن

دروازه بان آلمانی و دفاع بارسلونا باید در بهترین حالت خود باشند تا از ورود هر توپی به درون دروازه جلوگیری شود . دریافت گل از یوونتوس کار را خیلی سخت میکند !

 

3 - ضربات ایستگاهی

طرفداران بارسلونا نگران این مساله هستند که بارسلونا در ضربات کرنر خطرناک نیست . بنابراین تنها شانس بارسلونا ضربات آزاد است که در این مورد مسی و نیمار تخصص ویژه ای دارند !

 

4 - داور ; بیورن کویپرس

طرفداران امید دارند تا داور مسابقه یک روز بد به سود بارسلونا داشته باشد . داوری بازی برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن اگرچه در پیروزی کاتالان ها نقش اساسی ایفا نکرد اما برای کامبک تاثیر گذار بود .

 

5 - هرگز نباید تسلیم شد

در دقیقه ی 62 بازی برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن , کاوانی گل زد . با این گل خیلی ها دیگر امیدی به حذف تیم فرانسوی نداشتند اما تیم بارسلونا تسلیم نشد و در 7 دقیقه ی پایانی بازی 3 گل به ثمر رساند و به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کرد !

 

6 - تخصص جادویی نیمار به کار می آید !

نیمار مجبور است یک بار دیگر کارهای جادویی خود را تکرار کند و در منطقه ی جریمه به دنبال گرفتن پنالتی باشد . این راه مطمئن ترین شیوه برای رسیدن به گل است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.