پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلوز ؛ برای دوستانم خیلی ناراحتم !

کد خبر : 65100  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 فروردین 1396
آلوز می گوید رقابت برابر بارسلونا برای او تجربه غریبی بوده است.

 یوونتوس چهارشنبه شب در بازی برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به تساوی بدون گل دست یافت و به نیمه نهایی رسید.

 

به گزارش FourFourTwo، دنی آلوز، مدافع برزیلی بیانکونری که سال ها برای بارسا توپ می زد شب گذشته بازگشتی احساسی به نیو کمپ داشت. دفاع راست 33 ساله پس از این تساوی درباره احساس خود گفت:

 

متفاوت است. احساسی غریب و تلخ و شیرین دارم؛ چیز های زیادی را اینجا زندگی کردم و حالا به عنوان یک دشمن برگشتم. قبلاً گفته بودم که نمی خواهم با آنها رو به رو شوم؛ نه چون از آنها می ترسیدم بلکه برای حسی که حالا دارم و نمی خواستم آن را تجربه کنم. اما باور دارم وقتی پیراهنی دیگر می پوشید و حرفه تان را با چنین جدیتی که من در پی آن هستم دنبال می کنید، باید بخش احساساتی ماجرا را کنار بگذارید.

 

وی درباره نتیجه بازی گفت:

 بارسلونا در بدترین و من در بهترین رویاهایم چنین چیزی نمی دیدم. اما وقتی در رقابتی در این سطح شرکت می کنید چنین اتفاقی می افتد، مجبور می شوید با بهترین ها رو در رو شوید و امروز خوشحالیم که توانستیم بر آنها غلبه کنیم. فکر می کنم صعودی فوق العاده بود. گل نخوردن برابر MSN و این تیم دشوار است و معتقدم این ویژگی بزرگ ماست. به خاطر تلاش زیاد و نمایش هوشمندانه ای که برابر این تیم بزرگ داشتیم خوشحالم که در قرعه کشی روز جمعه حضور خواهیم داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.