پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: به خاطر نیمار باید در ال کلاسیکو پیروز شویم

کد خبر : 65107  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 فروردین 1396
راکیتیچ عدم حضور نیمار در ال کلاسیکو را انگیزه مضاعفی برای بازیکنان تیم می داند.

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا برای دیدار برابر رئال مادرید محروم است و پس از حذف آن ها در لیگ قهرمانان اروپا، راکیتیچ معتقد است این وظیفه آن ها است که باعث خوشحالی نیمار شوند. نیمار پس از تساوی مقابل یوونتوس در دیدار شب گذشته، با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد اما ایوان راکیتیچ باور دارد بارسلونا به خاطر شادی فوق ستاره برزیلی اش، باید در الکلاسیکو پیروز شود.

 

ستاره کروات بلوگرانا در مصاحبه با اسکای اسپورت، گفته است:

نیازی به تکرار نیست که بگویم او بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. محرومیت او اتفاق خوبی نیست اما چاره ای نداریم. باید با درک شرایط، به آینده نگاه کنیم. در گذشته نشان داده ایم بدون نیمار هم می توان پیروز شد. البته حضور او در زمین بهتر است چون او یکی از دو یا سه بازیکن برتر جهان محسوب می شود. اعتماد به نفس و تیم قدرتمندی داریم. می خواهیم به نیمار نشان دهیم بدون او هم می توان پیروز شد و امید داریم پیروزی را به وی هدیه دهیم. به مادرید می رویم که پیروز شویم. باید با اعتماد به نفس زیادی به آن جا برویم. طی سال های گذشته بازی های خوبی به نمایش گذاشته ایم و خواستار تکرار آن در این فصل هستیم.

 

وی افزود:

البته می توانستیم فصل بهتری را برای خودمان رقم بزنیم، امتیازات زیادی از دست دادیم اما این فوتبال است. گاهی اوقات اتفاقات مهم به خاطر جزئیات کوچک برای شما رخ می دهد. حالا باید به آینده بنگریم. چیزی که اتفاق افتاده مربوط به گذشته است و مهم این است که در کنار هم و متحد بمانیم، مانند کاری که همیشه کرده ایم. 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.