پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خلاصه ی مهم ترین اخبار امروز بارسا نیوز ( 1 اردیبهشت )

کد خبر : 65158  |  زمان ارسال : جمعه 1 اردیبهشت 1396
مهمترین اخبار بارسا نیوز در تاریخ ( 1 اردیبهشت 96 )

از مشخص شدن وضعیت محرومیت نیمار تا تماس بارسلونا با گواردیولا و آلگری و عملکرد لیونل مسی در الکلاسیکوهای اخیر , همه از مهمترین اخبار امروز بارسا نیوز بودند . همراه ما باشید !

 

نیمار جونیور

پس از رد درخواست محرومیت نیمار توسط کمیته ی استیناف امروز خبری منتشر شد که به نبودن نیمار در الکلاسیکو رسمیت بخشید . اشتباه عجیب و باورنکردنی بارسلونا در عدم طرح شکایت به دادگاه داوری ورزش نشانده ی کوتاهی مسئولان بارسلونا می باشد .

 

سرمربی موناکو

لئواردو یاردیم سرمربی موناکو جدیدترین گزینه ی بارسلونا برای جایگزینی با لوئیس انریکه است !

 

سوالی که از زمان اعلام خروج انریکه در پایان فصل مطرح است این می باشد که مربی که اسپانیایی نباشد میتواند در بارسلونا موفق شود ؟

 

گواردیولا و مسی

بارسلونا با پپ گواردیولا سرمربی سابق این باشگاه تماس گرفت . بر اساس گزارش " اسپورتز کیدا " و به نقل از منابع اسپانیایی , جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا احساس میکند که غول های کاتالان در دوران گذار نسل طلایی خود هستند و این تیم رو به افول است .

 

بر همین اساس بارتومئو میخواهد هدایت بارسلونا را کسی برعهده بگیرد که باتجربه باشد . پپ گواردیولا میداند چطور باید تیم بارسلونا را مدیریت کند . تجربه ی او و دانش تاکتیکی اش میتواند آبی اناری ها را به عقب هدایت کند . جایی که به آنها متعلق است !

 

سرمربی یوونتوس

یوونتوس در مرحله ی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان توانست بارسلونا را حذف کند . حالا خبر میرسد سرمربی این تیم یکی از گزینه های هدایت فصل آینده ی بارسلونا می باشد . بر همین اساس نماینده ای از سوی باشگاه بارسلونا با آلگری تماس گرفت و از او سوالاتی پرسید !

 

مسی و رونالدو

به گزارش سایت گل , لیونل مسی در حال تجربه ی بدترین عملکرد خود از زمان حضور در بارسلونا در الکلاسیکوها می باشد . مسی امیدوار است بتواند دوباره برابر رئال مادرید گلزنی کند . او 6 بازی است که موفق به اینکار نشده است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.