پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین جزئیات فاش شده از ملاقات پدر مسی با رئیس بارسلونا !

کد خبر : 65202  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396
مدیر بارسلونا با پدر لیونل مسی ملاقات کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - چهارشنبه هفته ی گذشته , خورخه مسی وارد بارسلونا شد !

 

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , در مذاکرات پدر مسی نشانه هایی از تمدید نیز دیده میشود . روز گذشته ملاقاتی میان جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا و خورخه مسی صورت گرفت .

 

در هر صورت اما باز هم هیچ یک از دو طرف در مورد این جلسه صحبتی نکرده اند و دوباره محرمانه باقی ماند . قرارداد مسی تا 30 ژوئن سال 2018 اعتبار دارد .

 


ملاقات بارتومئو با پدر لیونل مسی در بارسلونا قبل از الکلاسیکو

 

مراحل تعیین کننده :

منابع بارسلونا به موندو دپورتیوو در رابطه با جلسه گفته اند که در این نشست بین خورخه مسی و بارتومئو , بر ادامه ی روند مذاکره تاکید شده است و در حال حاضر باشگاه ok نهایی را نیز به طرف مقابل داده است . همچنین اشاره شده است که شایعات در خصوص عجله داشتن مسی برای تمدید نیز درست نمی باشد . از طرفی نیز خورخه مسی نمیخواهد مذاکرات با سرعت کمتری نیز ادامه یابد . بلکه درست این است که ریتم مذاکرات حفظ شود . ( تغییری در سرعت مذاکرات انجام نمیشود )

 

قرارداد طولانی ؟

منابع باشگاه در مذاکرات درگیر نیستند و برای همین جزئیات کمی از جلسات به بیرون درز میکند . ( موندو اصرار دارد که فقط بارتومئو و خورخه مسی مذاکره کردند و شخص دیگری در جلسه اصلی نبود ) . اما به وقتش آنها در مورد لحظه ی سرنوشت ساز اعتراف خواهند کرد .

 

ایده ی باشگاه این است که تمدید قرارداد مسی تا سال 2022 انجام شود . یعنی مسی 5 سال دیگر در بارسلونا بماند . بعد از پایان فوتبال نیز مسی به عنوان سفیر یا نماینده ی باشگاه به کار خود ادامه دهد .

 

این است که باشگاه میخواهد مسی کار خود را به معنای واقعی در بارسلونا به پایان ببرد . جزئیات مالیاتی از قرارداد جدید و حق بیمه ( بند خروج ) هنوز مشخص نیست اما به نظر میرسد مانند قرارداد تمدید نیمار , بوسکتس و ماسکرانو مبلغ بند خروج بسیار بالا باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.