پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

غیبت نیمار در ال کلاسیکو، خبری خوب برای رئال مادرید

کد خبر : 65231  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396
آمار تایید می‌کنند نیمار در برنابئو یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بوده است.

نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا به دلیل محرومیت بازی حساس امشب تیمش مقابل رئال مادرید را از دست داده است. غیبت نیمار با توجه به آماری که این مهاجم در ال کلاسیکوهایی که در سانتیاگو برنابئو انجام شده برجای گذاشته، بدون شک خبری خوب برای کهکشانی‌ها محسوب می‌شود.

 

به گزارش as، بارسلونا نهایتا تصمیم گرفت نیمار را در ال کلاسیکو بازی ندهد تا به احتمال فراوان، امشب غیبت یکی از بهترین بازیکنان خود را در حساس‌ترین بازی فصل احساس کند. فارغ از عملکرد کلی نیمار در طول فصل، او همواره یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان بارسا در ال کلاسیکو به خصوص در سانتیاگو برنابئو بوده است. با هم آمار نیمار در سه حضورش در خانه کهکشانی‌ها را مرور کنیم.

 

اولین بار در جریان پیروزی ارزشمند 4-3 بارسا بود که نیمار گام به برنابئو گذاشت. او روی گل تیمش تاثیرگذار بود و پنالتی که منجر به اخراج سرخیو راموس و گل سوم بارسا شد را نیز گرفت. دومین حضور نیمار در برنابئو خاطره خوبی برای او برجای نگذاشت. او گرچه با یک گل تماشایی تیمش را پیش انداخت اما در ادامه سه بار شاهد فرو ریختن دروازه براوو بود تا گلش را پرپر شده ببیند. 

 

سومین و آخرین حضور نیمار در دیگ جوشان سانتیاگو، بهترین خاطره ممکن را برای او رقم زد. برد 4-0 که نیمار در بهترین روزهای دوران فوتبالش تاثیر بسزایی در به دست آمدن آن داشت. فارغ از تمام حرکات و دریبل‌هایی که نیمار در آن بازی انجام داد و اخراج ایسکو را نیز شامل شد، زدن گل دوم بارسا و ارسال پاس گلی تماشایی به اینیستا، هرگز از خاطره این مهاجم فراموش نخواهد شد.

 

نیمار این فصل خود را برای چهارمین حضور در برنابئو آماده می‌کرد اما یک اقدام غیرقابل توجیه و بچه گانه، هم خودش را از حضور در این بازی جهانی محروم کرد و هم بارسا را از داشتن او. باید دید غیبت نیمار در بازی امشب تا چه اندازه احساس خواهد شد.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.