پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هفته ای بسیار مهم و سرنوشت ساز برای مسی در بارسلونا !

کد خبر : 65297  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 اردیبهشت 1396
با وجود پنهان کاری بارتومئو و خورخه اما مسائلی از مذاکرات تمدید قرارداد مسی در حال فاش شدن است !

اختصاصی بارسا نیوز - درخشش لیونل مسی در برنبائو باعث تقویت اراده ی بارسلونا برای تمدید قرارداد با مسی میشود !

 

طبق گزارش موندو دپورتیوو , هفته ی گذشته و چند روز پس از ورود خورخه مسی پدر ستاره ی آرژانتینی به بارسلونا , مذاکرات بین بارتومئو و خورخه انجام گرفت .

 

پایان دادن به حواشی مهم است !

با وجود پنهان کاری های دو طرف اما در باشگاه بارسلونا این احساس وجود دارد که مذاکرات در مسیر درست به پیش میرود . در مذاکرات دیگر به حواشی پرداخته نمیشود و این مساله ی مهمی است . هدف این است که قبل از رفتن خورخه مسی از شهر بارسلونا این مساله حل و فصل شود . او اوایل چهارشنبه ی هفته ی گذشته وارد بارسلونا شد و قرار است 15 روز در بارسلونا بماند . به اذعان باشگاه این هفته میتواند برای بستن پرونده بسیار مهم باشد .

 

بند خروج . حق بیمه ای سزاوارانه !

تلاش های اقتصادی که برای ماندن مسی باید صورت بگیرد بزرگ خواهد بود اما باشگاه با وجود هیچ شکی ندارد . مسی بهترین و سودآورترین بازیکن بارسلوناست . او توانست بارسلونا را دو روز قبل در برنابئو پیروز کند . همچنین این حق بیمه تقریبا با نیمار برابر خواهد بود ( احتمالا کمی بیشتر ) . در گزارش اقتصادی گذشته فاش شد که بارسلونا 64 میلیون یورو پاداش برای نیمار , بوسکتس و ماسکرانو در زمان تمدید قرارداد گنجانده است .

 

اصلاح دستمزد و اسپای بارسا !

باشگاه بارسلونا میخواهد قرارداد مسی تمدید شود اما درگیری هایی نیز وجود دارد . ( به اذعان باشگاه باید عددی برای دستمزد تعیین شود که با توجه به پتانسیل لئو است ) اما باید در نظر داشت که باشگاه مجبور است توازن را نیز حفظ کند چرا که اسپای بارسا ( به مجموعه ی طرح های بازسازی ورزشگاه نیوکمپ و ... اسپای بارسا میگویند ) از سال 2018 آغاز میشود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.