پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

غیررسمی : توافق بارسلونا با دی ماریا ! + مبلغ

کد خبر : 65359  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396
بارسلونا احتمالا بازیکن مدنظر خود برای بهبود خط هافبک را پیدا کرده است.

اختصاصی بارسانیوز - به نقل از منبع اسپانیایی دون بالون، بارسلونا با انتقال 60 میلیون یورویی آنخل دی ماریا با پاریس سن ژرمن به توافق رسیده است.


بازیکن سابق منچستر یونایتد و رئال مادرید در لیگ 1 فرانسه در فرم خوبی قرار ندارد با این حال او در رادار تیم کاتالان برای جایگزینی اینیستا قرار گرفته است و برای این انتقال، لیونل مسی هم تیمی دی ماریا در تیم ملی آرژانتین نیز می تواند به انجام این انتقال کمک کند. 


بازیکن ملی پوش آرژانتینی بعد از یک فصل ناموفق در اولد ترافورد، به یکی از مهره های کلیدی پاریس سن ژرمن تبدیل شده است. او در این فصل در 42 بازی که برای تیم فرانسوی انجام داده است، توانسته 15 گل بزند (که 2 گل از آن ها در مقابل بارسلونا بوده است) و 8 پاس گل نیز بدهد. سبک بازی دی ماریا و فصل آخر او در رئال ثابت کرد که او بیشتر با بازی در میانه میدان سازگار تر است تا خط حمله و سمت چپ بلوگرانا نیز بعد از رفتن اینیستا، به سرعت رو به افول خواهد گذاشت و او شاید آخر فصل مانند ژاوی از باشگاه برود.


آینده چه خواهد شد ؟


واضح است که برای انجام این انتقال باید با خود بازیکن نیز به توافق رسید. به همین خاطر ارتباط او با مسی می تواند در فرایند این انتقال موثر باشد.

 


سمت چپ بارسلونا با نیمار، دی ماریا و جوردی آلبا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت ولی با توجه به سن او (29 سال) بازیکنانی چون برناردو سیلوا یا مارکو وراتی گزینه های بهتری نسبت به ستاره آرژانتینی برای سرمایه گذاری هستند.

 

روز گذشته نیز پس از لینک شدن اریکسن به بارسلونا این خبر تکذیب شدو باید هم اکنون منتظر تکذیبیه یا تاییدیه مدیر برنامه های دی ماریا نیز ماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.