پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : 5 رکوردی که احتمالا مسی هرگز به آنها نمیرسد !

کد خبر : 65482  |  زمان ارسال : جمعه 8 اردیبهشت 1396
لیونل مسی ممکن است هرگز با بارسلونا و آرژانتین قادر به شکست این رکوردها نباشد !

اختصاصی بارسا نیوز - او در بارسلونا و آرژانتین عملکرد بسیار خوبی داشته است اما محدودیت های خاصی نیز وجود دارد . مسی این رکوردها را احتمالا هرگز نمیتواند به نام خود ثبت کند .

 

مسی در حال نزدیک شدن به تولد 30 سالگی است و امسال نیز بسیار پرشور در حال کار در کنار انریکه است .

 

5 - سریع ترین کارت قرمز فوتبال

لیونل مسی بازیکنی است که بسیار آرام در حال تغییر است . او فقط یک کارت قرمز در کل بازی اش برای بارسلونا کسب کرده است و این رکورد به ما میگوید اگرچه او سریع است اما قادر به شکست رکورد سریع ترین اخراج نیست .

 

این رکورد متعلق به مهاجم باشگاه سلتیک است که در 2 ثانیه ی اول بازی در سال 2000 کارت قرمز گرفت . او کلمات زشتی به کار برده بود .

 

4 - رکورد بیشتر از 4 گل در بازی رسمی

لیونل مسی قادر به شکست این رکورد گلزنی احتمالا نخواهد بود . بیشترین گلی که مسی در یک مسابقه ی رسمی به ثمر برساند 4 هدف بوده است و این عدد با رکورد یک بازیکن فوتبال اهل استرالیا فاصله ی زیادی دارد .

 

آرچی تامپسون در سال 2002 در یک بازی رسمی موفق به زدن 13 گل شد . مسی چندبار موفق به زدن 4 گل شده است اما این روزها آنچنان توسط مدافعان حریف گرفتار میشود که تقریبا غیرممکن است تعداد گلهایش 2 رقمی شود .

لیونل مسی

 

3 - رکورد هتریک های متوالی در لالیگا

لیونل مسی یک بار موفق شد در یک فصل لالیگا 8 بار هتریک کند . این رکورد او با کریستیانو رونالدو از رئال مادرید گره خورده است اما او هرگز به رکورد چند هتریک متوالی نرسید . مسی تا نزدیکی این رکورد رفت .

 

بازیکنی از باشگاه رئال اویدو رکورد بیشترین هتریک متوالی را در فوتبال اسپانیا به نام خود ثبت کرده است . او در سال 1935 موفق شد بیشتر از 3 بار به صورت متوالی هتریک کند . البته رسیدن به این رکورد برای مسی غیرممکن نیست .

لیونل مسی

 

2 - بیشترین گل در یک بازی لالیگا

اگر کسی باشد که بتواند به این رکورد نزدیک شود و یا آن را بشکند یا لیونل مسی است و یا کریستیانو رونالدو . در سال 1952 آگوستین سائوتو در یک بازی لالیگایی 7 گل به ثمر رساند . بیشترین گل مسی 4 گل بوده است .

لیونل مسی

 

1 - بیشترین گل زده در یک دوره ی جام جهانی فوتبال

جام جهانی فوتبال سال آینده آغاز میشود و لیونل مسی در آن زمان 31 ساله خواهد بود . رکورد بیشترین گل در دوره ی جام جهانی در سال 1958 ثبت شد و همچنان باقیست .

 

فونتاینه موفق شد در طول دوره ی جام جهانی 13 گل به ثمر برساند که 4 گل در آخرین بازی به ثمر رسید .

لیونل مسی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.