پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : این بازیکن رئال مادرید اصلا اخراج نمیشود !

کد خبر : 65573  |  زمان ارسال : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396
کاسمیرو بازیکن رئال مادرید هرکاری کند اخراج نمی شود !

اختصاصی بارسا نیوز - کاسمیرو بازیکن جنجالی این روز های رئال مادرید است و بنظر می رسد داوران نسبت به او تصمیمات جانب دارانه ای میگیرند. او یک بازیکن کلیدی در ترکیب زیدان است و همیشه با غیبت او رئال مادرید به مشکل برخورده است , این بازیکن طی 12 روز گذشته به راحتی باید 3 بار اخراج می شد اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو این سه اخراجی شگفت انگیز از دیدار بایرن و رئال شروع شد .جای که او در نیمه اول به دلیل خطای آشکار روی ویدال کارت زرد گرفت و در دقیقه 50 باید به دلیل خطا روی روبن کارت زرد دوم خود را میگرفت اما این اتفاق رخ نداد , تنها 10 دقیقه بعد ویکتور کاسایی دوباره این بازیکن را از کارت زرد بعدی بخشید و در نهایت بازی به وقت اضافه رسید و رئال مقابل یک تیم 10 نفره قرار گرفت و صعود کرد.

                                               

دومین سکانس این بازیکن در 3 اردبیهشت و در الکلاسیکو اتفاق افتاد . جای که او به دلیل ضربه محکم در نیمه اول به لیونل مسی بعد از خوردن دریبل وحشناک از مسی کارت زرد اول خود را گرفت اما او در ادامه لایق کارت زرد دوم به علت خطای دوباره و  آشکار روی مسی بود هر چند هرناندز هرناندز مانند کاسایی کارت قرمز او را بخشید . در نهایت زیدان او را در دقیقه70 تعویض کرد.

سومین سکانس این بازیکن در بازی دیشب رئال مقابل والنسیا رخ داد , داستانی تکراری مانند الکلاسیکو اما با شخصیت ها و تیم های متفاوت , او در دقیقه 51 به علت خطا روی مونیر کارت زرد اول خود را گرفت , و در ادامه و بخاطر خطای شدید روی فابیان اورلانا باید کارت زرد دوم خود را میگرفت اما گیل مانزانو همانند دو داور قبلی تصمیم گرفت این کارت را به او ببخشد اتفاقی که نه 1 بار بلکه 3 بار طی 12 روز اتفاق افتاد. 

                                                           

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.