پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خلاصه ی مهم ترین اخبار بارسا نیوز ( 11 اردیبهشت )

کد خبر : 65621  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396
مهمترین اخبار بارسا نیوز در تاریخ ( 11 اردیبهشت 96 )

از اعلام برنامه ی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی گرفته تا اولین واکنش موندو دپورتیوو به مسی ایرانی , دلیل ناراحتی مسی , گزارشی جذاب از لوگوی بارسلونا و چند خبر نقل و انتقالاتی از مهمترین اخبار بارسا نیوز در تاریخ 11 اردیبهشت به شمار میروند . همراه ما باشید !

 

مدیران بارسلونا

موندو دپورتیوو ابعاد جدیدی از برنامه ی بارسلونا برای نقل و انتقالات تابستانی را منتشر نمود . در این برنامه شاهد 4 مرحله بودیم . از انتخاب سرمربی گرفته که توسط 4 مدیر بارسلونا انجام میشود تا تمدید قرارداد مسی , معرفی تعدادی بازیکن برای خرید در تابستان و همچنین اهمیت دادن به لاماسیا را شامل میشود .

 

رضا پرستش مسی ایرانی

یک گزارش در یک خبرگزاری معروف ایرانی کافی بود تا نام رضا پرستش که این روزها در ایران همه او را به نام مسی ایرانی میشناسند در مطبوعات جهان مطرح شود . این بار رسانه ی نزدیک به باشگاه بارسلونا یعنی موندو دپورتیوو ضمن واکنش به گزارش خبرگزاری مهر ایران در مورد مسی ایرانی آن را با مسی برزیلی مقایسه کرد .

 

لیونل مسی

بحث های زیادی طی ماه های گذشته در خصوص ناراحتی مسی در بارسلونا مطرح شده است . در جدیدترین خبر رسانه ی اسپانیایی " دون بالون " از ناراحتی مسی نوشت . این رسانه ادعا کرد مصدومیت اینیستا و استفاده ی انریکه از گومز این نگرانی را در مسی افزایش داده است که قهرمانی لالیگا از بارسلونا دور شود .

 

پاری سن ژرمن

مصاحبه ی اخیر مارکینیوس مدافع جوان پاری سن ژرمن باعث ایجاد جنجال زیادی شده است . تا جایی که بسیاری از رسانه ها صحبت های او را اگرنه بی سابقه که کم سابقه توصیف کرده اند . اسپورت مدعی شد این صحبت ها میتواند چراغ سبزی از سوی بازیکن به بارسلونا باشد .

 

لوگو بارسلونا

شاید تاکنون صدها بار لوگوی بارسلونا را دیده باشید اما آیا به نقش و نگار این آرم زیبا توجه کرده اید ؟ هر رنگ و هر فرم میتواند معنای خاصی داشته باشد . در گزارش جالبی تلاش کردیم تا ضمن معرفی طراح این لوگوی زیبا و مقایسه ی لوگوهای باشگاه از سال 1899 تاکنون , به این سوالات پاسخ دهیم .

 

لوئیس انریکه

رابرت فرناندز در حال مذاکره است و 15 الی 20 روز آینده لیست نهایی را به کمیته ای متشکل از مدیران بارسلونا ارائه میدهد . بر اساس گزارش " ساکر اینفو مانیا " , ما میدانیم که اعضای کمیته ی بررسی مربی جدید بارتومئو , جوردی مستره , آلبرت سولر و رابرت سانلهی هستند . این 4 نفر مربی جدید بارسلونا را تعیین میکنند . اما امروز طبق گزارشات نام جدیدی نیز به فهرست بارسلونا اضافه شد !

 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.