سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : 2 شرط مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا !

کد خبر : 65793  |  زمان ارسال : شنبه 16 اردیبهشت 1396
لئو مسی دو شرط برای تمدید قرار داد دارد

اختصاصی بارسا نیوز - لئو مسی هنوز قرار داد خود را تمدید نکرده است . زوئن 2018 قرار داد او به اتمام می رسد. پدر مسی در بارسلونا است و جمعه با رئیس باشگاه بارسلونا جلسه داشته است.

 

طبق گزارش دون بالون لئو مسی پیشنهاد اول تمدید قرار داد خود را رد کرده است. اما مسئولان  داخل باشگاه به ماندن لئو مسی خوشبین هستند. قطعا لئو مسی جواب رد به ادامه کار در بارسلونا نخواهد داد او میخواهد در بارسا ادامه دهد اما برای اولین بار لئو مسی میخواهد از بعضی مسائل ضروری در داخل باشگاه مطمئن شود.

به همین دلیل مسی برای تمدید قرار داد 2 شرط اصلی دارد. یکی خرید بازیکنان سطح اول و دومین شرط حفظ جوردی البا برای فصل بعد است. لئو مسی نمیخواهد که رقیب او یعنی رونالدو در توپ طلا از او سبقت بگیرد  و همچنین میخواهد برای قهرمانی برای فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند. برای محیا شدن این دو شرط او می داند به نیرو کمکی ( خرید بازیکن) در سطح اول نیاز است مانند : کوتینیو یا وراتی.

 

علاوه بر این او وقتی که از ماندن سوارز و نیمار کنار خود مطمئن شد نمی خواهد بازیکنی که درک خوبی از سبک بارسا دارد این تیم را ترک کند یعنی جوردی البا . لئو مسی میخواهد با بارسلونا ادامه دهد اما برای ادامه دادن باشگاه باید مسائلی که مسی با آن ها مشکل دارد را حل کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.