پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجی روبرتو؛ lord of the wing

کد خبر : 65842  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396
سرجی روبرتو بیشتر از یک مدافع راست می ارزد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از درخشش مجدد سرجی روبرتو در خط هافبک، مارکا به بررسی کیفیت او در خط هافبک با تیتر lord of the wing پرداخت.

 

در دیدار شب گذشته، یک ضدحمله سریع از بارسلونا در دقیقه 68 باعث شد تا بارسلونا از کسب سه امتیاز بازی مقابل ویارئال اطمینان حاصل کند و یک بار دیگر مرد کلیدی ضدحمله سرجی روبرتو بود.

 

او توپ را در نیمه زمین خودی گرفت و به عمق زمین حریف نفوذ کرد و مجددا از همه عبور کرد تا توپ به گل تبدیل شود. عزم جدی او برای رسیدن به محوطه جریمه جایی که توپ را به سوارز رساند قابل تحسین بود.

 

حرکت سرجی روبرتو همه را به یاد نفوذ دقیقه پایانی در سانتیاگو برنابئو در جریان پیروزی 3-2 الکلاسیکو انداخت زمانی که سرجی با عبور از بازیکنان رئال توپ را به جناح چپ رساند تا مسی برنابئو را فرو بریزد.

 

بنابراین قدرت نفوذ سرجی روبرتو از جمله بازی در کناره ها شکی در آن وجود ندارد که مارکا لقب پادشاه وینگر را به او داد. توانایی حمل توپ بینظیر او باعث شده تا او چنین قدرتی در نفوذ هایش داشته باشد و همین سرعت باعث شده تا او بتواند با بازگشت به موقع به پست اصلی موثر واقع گردد.

 

بنابراین سرجی روبرتو قطعا تمایل دارد که به خط میانی با گردد که در رده های سنی پایه در آن بازی کرد ولی انریکه از روی ناچاری او را در دفاع راست به کار گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.