پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ؛ جنجال در لاس پالماس بالا گرفته است !

کد خبر : 65864  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396
ستین ناهار قبل از بازی با اسپورتینگ خیخون را در رستورانی بیرون از هتل به همراه دوستانش صرف کرده است.

باشگاه لاس پالماس از سرمربی کنونی خود، کیکه ستین به دلیل ترک هتل محل اقامت تیم پس از شکست مقابل اسپورتینگ خیخون به شدت عصبانی‌ست و قصد دارد علیه او پرونده‌ای نزد کمیته انضباطی باز کند.

 

به گزارش AS، تنش میان ستین و لاس پالماس هفته‌هاست بالا گرفته و نمود این عدم هماهنگی را به خوبی در نتایج اخیر تیم می‌توان دید. ستین که رسما اعلام کرده در پایان فصل از لاس پالماس جدا خواهد شد، با چندین تن از بازیکنان با سابقه تیم به مشکل خورده و با توجه به اینکه خطر سقوط و شانس کسب سهمیه‌ای هم وجود ندارد، بی انگیزگی عجیبی در باشگاه و بازیکنان و کادر فنی به چشم می‌خورد.

 

اما اقدام جدید ستین خشم باشگاه را در پی داشته است. ستین پس از شکست تیمش به خیخون به همراه دو دستیارش و بدون اجازه از نایب رئيس باشگاه، هتل محل اقامت لاس پالماس را ترک می‌کند تا نهار را نه با بازیکنانش که با دوستانش در رستوران دیگری صرف کند. تصمیمی که به هیچ عنوان به مذاق باشگاه خوش نمی‌آید و اورتگا، نایب رئیس بلافاصله پس از مطلع شدن از قضیه با ستین تماس می‌گیرد و مراتب عصبانیت باشگاه را با او در میان می‌گذارد.

 

ظاهرا باشگاه قصد دارد به همین دلیل از مربی خود به کمیته انضباطی لالیگا شکایت کند و حتی این خبر را به گوش ستین را نیز رسانده است. باید منتظر ماند و دید دو هفته باقی مانده از همکاری طرفین به چه نحوی به پایان خواهد رسید.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.