پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: در بارسلونا می مانم؛ راز موفقیت MSN رفاقت است !

کد خبر : 65910  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396
نیمار جونیور ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا درخصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوزنیمار جونیور که یکی دیگر از فصل های دوران حرفه ای خود را در کنار مسی و سوارز در بارسلونا به انتها می رساند از راز موفقیت مثلث تهاجمی بارسلونا پرده برداشت.

 

نیمار که در کنار مسی و سوارز مجددا از مرز 100 گل در یک فصل گذشتند درخصوص این موفقیت دوباره بیان کرد:

مسی، سوارز و نیمار دوستان یکدیگر هستند و هرکداممان بهترین را برای دیگری می خواهیم. ما در کنار یکدیگر با زدن گل های زیاد تاریخ را رقم می زنیم. ما چیزهای زیادی را فتح کرده ایم. این گل های زیاد حاصل کار هر سه ما است و من بابت این گل ها خوشحالم. هر بازیکنی توانایی خاص خودش را دارد و مهم ترین چیز موفقیت تیم است و ما برای کمک به یکدیگر در درون زمین باید رفاقت داشته باشیم و فکر می کنم که این دوستی ما زدن گل های زیاد را راحت کرده است. ما چیزهای بیشتری و به خصوص گل های بیشتری می خواهیم.

 

نیمار در ادامه درخصوص آینده اش گفت:

من می خواهم که در بارسلونا بمانم و به همین دلیل قراردادم را تمدید کردم. من بابت همه چیز و کار خودم در اینجا بسیار خوشحالم و همچنین از بودن در کنار هم تیمی هایم و احساس می کنم که در خانه ام حضور دارم.

 

جدایی لوئیز انریکه؟

اتفاق ناراحت کننده ای است. ما سه سال زیر نظر او کار کردیم و لحظات بزرگی را تجربه کردیم. انریکه همیشه پیروزی را می خواهد و من برای او در ادامه مسیرش بهترین ها را آرزو می کنم و بابت همه چیزهایی که به من آموخت از او سپاسگذارم.

 

لالیگا؟

من فکر می کنم که بازی های سختی درپیش داریم که اگر در بالاترین سطح خود بازی نکنیم شانسی برای فتح آن نخواهیم داشت و به همین دلیل است که باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و نمی توانیم در مورد رئال مادرید فکر کنیم. اگر کار خودمان را به درستی انجام دهیم فکر کنم که بتوانیم قهرمان شویم.

 

از دست دادن الکلاسیک؟

من نگاه کردن فوتبال از خانه را دوست ندارم اما در این مواقع همواره بازی هم تیمی هایم را دنبال می کنم که این اتفاق برای بازی الکلاسیکو رخ داد. واقعا می خواستم درون زمین باشم اما مجبور بودم از خانه بازی را دنبال کنم. وقتی که بازی تمام شد من با بچه های تیم تماس گرفتم و جشن گرفتیم و باتوجه به اینکه خیلی از آن ها فاصله داشتم ولی در کنار آن ها بودم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.