پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: حقیقت تمایل کوتینیو به بارسلونا از زبان پدر !

کد خبر : 65916  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396
فیلیپه کوتینیو به بارسلونا خواهد پیوست؟

اختصاصی بارسانیوز – خبر جدیدی از داستان انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسلونا این بار از زبان پدرش فاش شده است.

 

رودریگو کالووزو یک روزنامه نگار برزیلی فاش کرده است که با گفت و گو با پدر فیلیپه از بی میلی این ستاره برزیلی باشگاه لیورپول برای انتقال به بارسلونا مطلع شده است.

 

طبق گزارش دیلی استار این روزنامه نگار درخصوص ماجرای انتقال کوتینیو به بارسلوناو خبرهای تمایل او برای پوشیدن لباس بارسلونا بیان کرد که پدر او برای ماندن فیلیپه در آنفیلد به توافق رسیده و در لیورپول باقی خواهد ماند.

 

 

رودریگو درخصوص گفت و گو با پدر کوتینیو بیان کرد:

 زمانی که فیلیپه به ایتالیا رفت تجربه بزرگی برایش شد. او خیلی جوان بود که به آنجا ذفت و اهمیت فوتبال را درک کرد. او فرصت زیادی برای بازی کردن در اینتر نداشتو به همین دلیل به اسپانیول رفت تا بازیکن مهمی در آنجا شود و هم اکنون در لیورپول نیز بازیکن مهمی است.

 

من نمی دانم که رفتن به بارسلونا نیز برایش خوب خواهد بود یا که نه چون او در بارسلونا نفر دیگری مشابه نفرات قبل خواهد بود و جایگزین خواهد شد درحالی که در لیورپول بازیکتن متفاوتیست و نگاه ها به سمت اوست.

 

من این شانس را داشتم که گاهی اوقات با پدرش در این مورد صحبت کنم و فکر می کنم که او دوست ندارد که به همین دلایل به بارسلونا برود. ممکن بارسلونا پیشنهادی بزرگ برای کوتینیو ارائه کند و بگویند که بازیکن خاصی خواهد شد اما علی رغم نزدیک شدن اینیستا به انتهای دوران حرفه ای خود من فکر می کنم که رفتن او به بارسلونا دشوار باشد. من دانسته ام که بازی کردن در تیم بزرگی چون لیورپول برایش بااهمیت است اینکه بازی کند و مهم ترین بازیکن تیمش باشد.

 

نیمار در تلاش است تا او را متقاعد کند و دوست صمیمی اوست و از همان ابتدا در رده های سنی برزیل با هم بازی کرده اند. با هم بودن برای برزیلی ها مهم است و این نکته بزرگی برای کوتینیو است که در کنار مهم ترین بازیکن برزیل بازی کند. سوارز و مسی نیز بازیکنان بزرگی هستند اما نیمار با اهمیت تر از آن ها برای کوتینیو است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.