پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جایگزین بوسکتس پیدا شد , بازیکن اسبق رئالی !

کد خبر : 66033  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396
بارسولنا به دنبال جایگزین سرجی بوسکتس است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در فصل جدید به دنبال تقویت تیم خود خواهد بود. با وورد سرمربی جدید احتمالا باید شاهد تغییراتی مدیریتی و بازیکنی در بارسا باشیم.

 

طبق گزارش دون بالون بارسلونا برای فصل بعد به دنبال یک مدافع راست و یک هافبک دفاعی برای استراحت دادن به سخیو بوسکتس است و بنظر می رسد که بازیکن اسبق رئالی برای این پست در نظر گرفته شده است. بازیکن مورد نظر فابینیو برزیلی است . او بازیکنی است که در دو فصل گذشته جزء متنوع ترین مدافع های اروپا بوده است.

موناکو میداند که نمیتواند این بازیکن را برای تابستان نگه دارد. و به همین دلیل درهای مذاکره را برای این بازیکن باز کرده است. خود بازیکن نیز چندین بار به هم تیمی خود نیمار درباره پوشیدن و نحوه بازی بارسا پیام داده است. پست اصلی او مدافع راست است اما در فصل گذشته او به عنوان هافبک میانی بازی کرد و توانست به یکی از بهترین های اروپا تبدیل شود.

درواقع فابینیو نقطه مقابل سرجی روبرتو است اما توان بازی در هافبک دفاعی را دارد. خرید او به معنی خرید دو بازیکن خواهد بود چرا که او هم در پست هافبک دفاعی و هم در پست مدافع کناری میتواند بازی کند. وی سال های 2012 تا 2013 در تیم های ب و اصلی رئال بود و در نهایت به موناکو رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.