پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به این دلیل بارسلونا نباید کوتینیو را خریداری کند !

کد خبر : 66047  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396
دلیل جالب کاپیتان سابق ساوتهمپتون از عدم رفتن فیلیپ کوتینیو به بارسلونا.

اختصاصی بارسانیوز - منبع خبری thesportreview خبری را در مورد نقل قول یکی از ستاره های دور فوتبال در رابطه با انتقال فیلیپ کوتینیو به بارسلونا منتشر کرده است.

 

متیو لو تیسیه بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس معتقد است ستاره میانی تیم لیورپول برای بارسلونا مناسب نیست و به اندازه کافی در بارسلونا خوب نخواهد بود.

 

کوتینیو در این فصل در 29 دیدار تیمش حضور داشته و 10 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده و از زمان رفتن لوئیز سوارز به بارسلونا با مبلغ 75 میلیون یورو در سال 2014 همواره بهترین بازیکن لیورپول بوده است اما کاپیتان اسبق تیم ساوتهمپتون بر این باور است که فیلیپ در سطح بارسلونا نیست.

 

تیسیه در این باره در مصاحبه با اسکای اسپورت گفته است :

مطمئن نیستم فیلیپ کوتینیو کاملا به آن سطح رسیده است او خیلی محدود است. اگر او به بارسلونا برود و در کنار بهترین ها بازی کند ممکن است یک سطح بالاتر رود ولی در آنجا ناهماهنگی زیادی وجود دارد. او بازیکن خوبی است اما بارسلونا و رئال مادرید دنبال بهترین ها هستند و او کمی پایین تر از جایی که باید باشد است.

 

لیورپول کوتینیو را در زمان براند راجرز با مبلغ 8.5 میلیون یورو از میلان خریداری کرد و حالا بعد از غبت دو ساله به دنبال بازگشت به لیگ قهرمانان با او هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.