پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دیوانگی بارسا در پیشنهاد به مدافع پاریسن ژرمن !

کد خبر : 66081  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396
بارسا برای جذب مارکینوش 50 میلیون هزینه میکند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Sport ، بارسا خواهان مارکینیوش است .

 

در تابستان گذشته بارسا علاقه ی بسیا شدیدی با جذب مارکینیوش نشان داد که در نهایت باشگاه پاریسن ژرمن اجازه خروج وی را صادر نکرد . بارسا در نهایت با اومتیتی مدافع فرانسوی قرارداد امضا کرد اما هنوز خواهان مارکینوش هم است .

 

ناصر الخلیفی علاقه ای به فروش بازیکنان اصلی و البته جوان خود ندارد زیرا او باور دارد که با فروش بازیکنانش حریف های اصلی تیمش را در رقابت های لیگ قهرمانان تقویت میکند و این موضوع برایش یک تهدید است . بارسا برای جذب مارکینیوش 50 میلیون یورو هزینه خواهد کرد با توجه به سن کم این مدافع برزیلی مارکینوش و ساموئل اومتیتی میتوانند یک دهه در خط دفاعی بارسلونا ایفای نقش کنند .

 

https://static.barcanews.org/images/news/139511/thumbnail/thumbs_570/1231454%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B41486815693.jpg

 

مورینیو سرمربی منجستر یونایتد برای پوشش مشکلات خط دفاعی خود درخواست جذب مارکینشوش را داده بود . شیاطین سرخ برای جذب این مدافع جوان پیشنهاد 70 میلیونی را ارائه کرده بودند که در نهایت از سوی سران باشگاه پاریسن ژرمن رد شده بود .

 

انتقال بازیکن بین دو باشگاه بارسلونا و پاریسن ژرمن از کار های فوق العاده دشوار است . البته در تابستان گذشته دینیه با 16 میلیون راهی بارسا شد این مدافع چپ به علت اینکه در برنامه های اونای امری جایی نداشت سران پاریس اجازه خروج وی را داده بودند اما این موضوع در مورد خروج مارکینوش کاملا متفاوت است . نیمار فوق ستاره بارسلونا از دوستان صمیمی این مدافع است و از طرفی نیز دوست دختر مارکینوش عاشق کشور اسپانیا و جزایر ایبیزا است و احتمال رخ داده اتفاق های جالب در ماه های آینده وجود دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.