پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونمایی از اشتباه تاریخی بارسلونا . رئال مادرید هرگز اینکار را نمیکند !

کد خبر : 66084  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396
گویا مدیریت ضعیف بارسلونا همچنان باید موجب ضرر این تیم شود !

اختصاصی بارسا نیوز - دون بالون به شدت از مدیران بارسلونا انتقاد کرد !

 

این وبسایت مدیران بارسلونا را متهم به تکرار اشتباهات عجیب در نقل و انتقالات نمود . دون بالون در گزارشی نوشت رئال مادرید هرگز چنین اشتباهی نمیکند !

 

ماجرا چیست ؟

بارسلونا به شکل ناراحت کننده ای یکی از بهترین فرصت های کسب درآمد خود را در تابستان گذشته از دست داد . ساندرو رامیرز مهاجم جوان بارسلونا به صورت رایگان به مالاگا فروخته شد چرا که مدیران این باشگاه اعتقادی به این مهاجم نداشتند . او به مالاگا پیوست و حالا در این تیم عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و به عبارتی ترکانده است !

 

ساندرو در این فصل موفق به زدن 14 گل شده است و حالا باشگاه های بزرگ اروپا از جمله سویا , اتلتیکومادرید , ویارئال , نیوکاسل , لیورپول , استوک سیتی , تاتنهام , ساوتهمپتون , اورتون و .... به دنبال خرید او هستند .

 

sandro ramirez

 

گفته میشود رونالد کومان سرمربی اورتون انگلیس برای این بازیکن 6 میلیون یورو میپردازد تا او را جایگزین لوکاکو نماید که به صورت قریب الوقوع این تیم را ترک خواهد کرد .

 

این کارهای مدیران بارسلونا را هیچگاه در باشگاه رئال مادرید نمیتوانید شاهد باشید که همواره بهترین سیاست فروش بازیکن را به خود اختصاص داده است .

 

sandro ramirez

 

تنها چیزی که بارسلونا در قرارداد ساندرو رامیرز دارد یک بند خرید مجدد است که آن هم اهمیتی ندارد و به راحتی میتوان از این شرایط قرارداد فرار کرد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.