پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارشناسی؛ بهترین بازیکن فصل 2016/17 لالیگا + نظرسنجی

کد خبر : 66106  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396
باتوجه به نزدیک شدن به انتهای فصل، اسکای اسپورتس به بررسی بهترین بازیکن فصل پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی این رسانه خبری به اعلام و بررسی کاندیداهای نهایی پرداخت که نامی از کریستیانو رونالدو دیده نمی شود که بالاگ در این خصوص گفت:

 

این هفته ما بررسی بهترین بازیکن فصل لالیگا پرداخته ایم و شما ممکن است که در همین ابتدا متوجه شده باشید که نام یک نفر در لیست من وجود ندارد.  بله آو کریستیانو رونالدوست. ممکن است که به نظر برسد که بحث برانگیز باشد اما به نظر من باوجود بازی هایش در لیگ قهرمانان اروپا، فرم خوبی در لالیگا نداشته و در جمع 5 نامزد نهایی من قرار نگرفت.

 

رونالدو در افت قدرت بدنی خود قرار دارد که این امری منطقی است ولی با این حال او به یکی از بزرگ ترین گلزنان و مهاجمان تبدیل شده است ولی با این حال بدترین عملکرد دوران حضورش در رئال مادرید را به جای گذاشته است.

 

 

او در 8 فصل حضورش در رئال مادرید هرگز به میزان فصل جاری در گلزنی با زدن کمترین گل، کمترین پاس گل، کمترین میانگین شوت در هر بازی و ایجاد موقعیت گل عمل نکرده بود.

 

لیونل مسی

 

 

در مقابل کریستیانو رونالدو، مسی فصل باورنکردنی ای را سپری کرد. او در این فصل بازی های بارسلونارا از گره در می آورد و لحظه فراموش نشدنی 500 گل با پیراهن بارسلونا را آن هم در الکلاسیکو ثبت کرد.

 

تنها با نگاه کردن به آمار او به عنوان بهترین گلزن فصل اروپا متوجه این موضوع می شویم. حتی بارسلونا نیز بدون مسی هم اکنون می بایست 20 امتیاز کمتر کسب می کرد. به صورت خلاصه باید بگویم که او بهترین بازیکن حال حاضر این سیاره است.

 

 

نیمار

 

در لیست کوتاه من، هم تیمی مسی یعنی نیمار نیز قرار دارد و کلمه هم تیمی بهترین کلمه برای توصیف اوست چون نقشی فداکارانه را ایفا کرده است.

 

باوجود هت تریک در لاس پالماس او تنها 13 مرتبه در فصل جاری گل زده ولی در ذهن من او در حال حاضر دومین بازیکن برتر جهان پس از مسی است.

 

 

او تاثیر زیادی در لالیگا باتوجه به بیشترین ایجاد کننده فرصت گلزنی برای تیمش داشته است. او همچنین نشان داد که تیمش هر زمان که به او نیاز داشته باشد موثر واقع خواهد شد به صورتی در 5 دیدار از 6 بازی که مسی حضور نداشت حداقل یک گل یا پاس گل را به نام خود ثبت کرد. در لیگ قهرمانان نیز کامبک ماندگار مقابل پاریس سن ژرمن میزان تاثیر او را با 2 گل گرفتن یک پنالتی و پاس گل به سرجی روبرتو نشان داد.

 

آنتوان گریزمان

 

 

نفر بعدی گریزمان است. درحالی که فصل جاری فصلی بزرگ برای اتلتیکو مادریددر لالیگا نبود گریزمان همچنان همگان را تحت تاثیر خود قرار داد.

 

کیفیت های بارز او تهدیدی برای هر دفاع است و او برای سومین فصل پیاپی است که بهترین گلزن فصل تیمش می شود. او همچنین در تاکتیک تیم سیمئونه در کار بدون توپ بسیار سخت کوش بازی کرده  وتیماو را خیلی متفاوت کرده است. گاهی اوقات او نیاز داشته تا تیمی قدرتمند تر را در اطراف خود داشته باشد.

 

 

مارسلو

 

داستان موفقیت رئال مادرید در کسب نتیجه در یازده بازیکن بسیار خوب و نیمکتی شگفت انگیز خلاصه می شود که در چنین تیمی کار سختی است که بخواهیم کسی را به عنوان تاثیرگذار ترین بازیکن انتخاب کنیم. تاکنون در بررسی سه نفر قبلی بازیکنان تهاجمی مورد بحث قرار گرفتند اما مارسلو در این فصل درخشان بوده است و سزاوار قرار گرفتن در این فهرست است.

 

او در حمله یک تهدید جدیست به صورتی که هیچ مدافعی نتوانسته بیشتر از او در فصل جاری لالیگا پاس گل بدهد و از نظر میانگین پاس گل نرخ بهتری دارد.

 

 

ایسکو

 

 

نفر انتهایی لیست من ایسکو است. او از بهترین فصل حضورش در رئال مادرید لذت برد چون بیشتر از هر فصل گذشته گل زد هرچند که کمترین حضور را از ابتدای بازی داشت. شاید او به اشتباه به عنوان بازیکن نیمکت نشین برچسب زده شد تا اینکه با مصدومیت ایسکو او نقش کلیدی را در تیمش در نیم فصل دوم ایفا کرد.

 

 

تنها رونالدو و موراتا بیشتر از او در سال 2017 لالیگا برای رئال گل زده اند اما تاثیر او صرفا در این مورد خلاصه نمی شود. با وجود تنها 16 بازی از ابتدا تنها 3 بازیکن رئال مادرید توانستند تعداد پاس گل های بیشتری نسبت به بدهند و میانگین 3.1 گل در هر بازی در زمان حضور ایسکو در ترکیب مقایسه دقیقی از تاثیر او دراختیارمان قرار می دهد.

 

 

تا لود شدن نظرسنجی منتظر بمانید

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.